• -sorryalshieraleendergelijktopicvooris,maarikzaghetnergens-


    Ik wil graag opscheppen over wat ik doe nu.
    Want ik ben met mijn serieuze kookskills een quiche aan het maken, dat klinkt heel mannelijk, I know. Maar ik moet eten, en ik vond quiche altijd al lekker en zag in de reclame dat dit heel makkelijk is. Nu hoop ik dat dit ook een succes gaat worden :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik drink een ijskoffie in de auto


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Twijfelen of ik mijn woordjes voor Grieks zou moeten leren, aangezien ik ziek geweest ben, en ondertussen naar muziek luisteren en op Quizlet rondsurfen en me bedenken dat dat toch veel leuker is. x)


    I don't think you quite understand, honey

    Rise against luisteren


    i put the fun in funeral

    Uitstellen van uit bed komen

    Ik ben aan het schrijven.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Voedselen op verjaardag van iemand die ik vaag ken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik eet Ben& Jerry's :Y)


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Me aan het bedenken dat ik echt de verkeerde lesgroep gekozen heb, als ik naar de lestijden kijk. ;-;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kijk televisie. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 19:26 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    De PC Principal episode van South Park is weer op tv, dus maar voor de derde keer kijken


    Sarah = ongewoon sexy

    Goudzoeker spelen. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jacksepticeye kijken en Flight Rising spelen. :')


    Caution first, always.

    Whiskey & cigarettes vanaf het rookterras van het appartementen complex. Fijn met de benen hoog, vanaf een hoogte kijken hoe een groep buitenlandse jongeren hier in het park aan het schreeuwen zijn naar voorbij fietsende vrouwen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 23:18 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Whiskey & cigarettes vanaf het rookterras van het appartementen complex. Fijn met de benen hoog, vanaf een hoogte kijken hoe een groep buitenlandse jongeren hier in het park aan het schreeuwen zijn naar voorbij fietsende vrouwen.

    Dat is het betere leven! Op dat tweede deel na dan. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    (...)
    Dat is het betere leven! Op dat tweede deel na dan. :')


    Ik bewonder hoe ze volhouden, misschien gaat het ooit werken voor ze en vinden ze de liefde van hun leven die naar de naam "hoer" wil luisteren

    :"D


    Sarah = ongewoon sexy