• -sorryalshieraleendergelijktopicvooris,maarikzaghetnergens-


    Ik wil graag opscheppen over wat ik doe nu.
    Want ik ben met mijn serieuze kookskills een quiche aan het maken, dat klinkt heel mannelijk, I know. Maar ik moet eten, en ik vond quiche altijd al lekker en zag in de reclame dat dit heel makkelijk is. Nu hoop ik dat dit ook een succes gaat worden :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik zit te wachten tot mijn ouders weg zijn zodat ik heel de avond lang luide muziek kan spelen terwijl ik ga stofzuigen en nog wat op ga ruimen. ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zit in mijn eentje in een bos voor kamp, wachtend totdat er kinderen langs komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Ik zit in mijn eentje in een bos voor kamp, wachtend totdat er kinderen langs komen.


    Als je een man was geweest, was dit een hele rare creepy zin geweest


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik zit gezellig aardijkskunde te leren -__-


    Our brains are sick, but that's okay.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Als je een man was geweest, was dit een hele rare creepy zin geweest


    Exactly what I was thinking. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zit met een milkshake in de auto van Hoorn naar huis.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zit mijn huiswerk uit te stellen hehe


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    VaIe schreef:
    Ik zit mijn huiswerk uit te stellen hehe

    Aan het mokken om mn verloren hockey wedstrijd, haha.
    En ik ga zo mn bad uit.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben super lekkere chips aan het eten, hihi. (krul)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben bezig op Quizlet. :'D
    En ik ga straks bezig met mijn keuze voor de internationaliseringsreis van school. (Veel keuzes O.o)
    En ik ga ook nog DS'en, haha ;3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Wauw dat is best interessant eigenlijk, al ben ik daar vast de enige in.
    Hippocrates, Socrates, Plato, Aristoteles. Zoveel mensen die hun tijd ver vooruit waren

    De Grieken van tegenwoordig moeten zich schamen dat ze zo achteruit zijn gegaan op het vroegere lichtpuntje van de wereld.

    Vergeet Pythagoras niet. Hij was cool. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Markey schreef:
    Ziek zijn in bed. :c

    Beterschap!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    (...)
    Beterschap!


    Dankjewel. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Homura schreef:
    (...)
    Vergeet Pythagoras niet. Hij was cool. :Y)


    Pythagoras heb ik verdrongen sinds de stelling van Pythagoras aan bod kwam op school, maar ook een goed voorbeeld ja!


    Sarah = ongewoon sexy