• -sorryalshieraleendergelijktopicvooris,maarikzaghetnergens-


    Ik wil graag opscheppen over wat ik doe nu.
    Want ik ben met mijn serieuze kookskills een quiche aan het maken, dat klinkt heel mannelijk, I know. Maar ik moet eten, en ik vond quiche altijd al lekker en zag in de reclame dat dit heel makkelijk is. Nu hoop ik dat dit ook een succes gaat worden :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Mercator schreef:
    (...)

    Haha. Ik ben vrijwel dol op elke sport om te kijken


    Ga je voor perfectie? Kijk je graag voetbal?


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ga je voor perfectie? Kijk je graag voetbal?


    Zeker zeker


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    Zeker zeker


    Hired!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Hired!


    Professioneel mede-sportkijker (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    En toen wad het dus al avond en had je nog steeds niks aan je huiswerk gedaan, zo gaat 'ie lekker

    Op het moment lees ik Griekse mythologie, omdat ik voor KCV een extra opdracht moest doen voor extra punten :')


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Mercator schreef:
    (...)

    Professioneel mede-sportkijker (cat)


    Goed leven, goed leven.


    Sarah = ongewoon sexy

    Markey schreef:
    (...)

    Ik ben nu Star Trek aan het opnemen -heb 'm toch al super vaak gezien- en nu kijk ik ook rugby. Het is echt veel leuker dan ik eerst dacht. ^^ Frankrijk tegen Italië is het nu. (:


    Frankrijk walst echt over Italië heen, maar dat viel natuurlijk een beetje te verwachten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben momenteel het gevoel aan het bedwingen om de voorraadkast leeg te vreten :/


    26 - 02 - '16

    Mercator schreef:
    (...)

    Frankrijk walst echt over Italië heen, maar dat viel natuurlijk een beetje te verwachten


    Ja inderdaad. Voor mijn gevoel ligt het spel ook echt vaak stil (?), ik weet niet of dat bij rugby hoort maar misschien komt het ook wel door al die penalties. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Voor mijn gevoel ligt het spel ook echt vaak stil (?), ik weet niet of dat bij rugby hoort maar misschien komt het ook wel door al die penalties. (:


    Ja, er zijn echt heel heel heel veel overtredingen die je bij rugby kan maken, dus soms is het echt veel stilleggen. Maar is bij deze wedstrijd wel vaker dan bij Zuid-Afrika vs Japan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    Ja, er zijn echt heel heel heel veel overtredingen die je bij rugby kan maken, dus soms is het echt veel stilleggen. Maar is bij deze wedstrijd wel vaker dan bij Zuid-Afrika vs Japan


    Zoiets dacht ik al. Al snap ik dan niet wat die overtredingen zijn. :') Die mannen hebben trouwens echt een hoge pijn grens (lijkt me dan). Geen sport voor mij maar het is wel leuk om te kijken. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Zoiets dacht ik al. Al snap ik dan niet wat die overtredingen zijn. :') Die mannen hebben trouwens echt een hoge pijn grens (lijkt me dan). Geen sport voor mij maar het is wel leuk om te kijken. :Y)


    Ik ken er ook maar een paar, zoals: scrum laten inzakken, scrum laten draaien, voorwaarts gooien, blijven liggen op degene die je getackeld hebt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Die opgeblazen grote mannen vind ik best grappig om te bekijken btw :"D lopen er zo potig bij.

    Oh en scrum doet me denken aan werk. Wij werken scrum, een werk methode gebaseerd op rugby lees ik nu (samenwerken om te winnen bla bla bla).
    Maandag ga ik mijn manager tackelen


    Sarah = ongewoon sexy

    De enige regel die ik tot nu toe snap ik dat ze de bal niet naar voren mogen pasen (passen?). x)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 23:03 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Rugby kijken


    Sarah = ongewoon sexy