• -sorryalshieraleendergelijktopicvooris,maarikzaghetnergens-


    Ik wil graag opscheppen over wat ik doe nu.
    Want ik ben met mijn serieuze kookskills een quiche aan het maken, dat klinkt heel mannelijk, I know. Maar ik moet eten, en ik vond quiche altijd al lekker en zag in de reclame dat dit heel makkelijk is. Nu hoop ik dat dit ook een succes gaat worden :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Niet over mijn nek gaan


    i put the fun in funeral

    Funniest Home Videos kijken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kijk rugby en maak macarons


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    Ik kijk rugby en maak macarons


    Gisteren keek ik dat ook, echt een leuke sport, nooit gedacht


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Gisteren keek ik dat ook, echt een leuke sport, nooit gedacht


    Ik ben al een paar jaar groot fan. Lekker tactisch en weinig aanstellerij. Het is alleen lastig om mijn favoriete team te kiezen (Zuid-Afrika, daar is mijn vader geboren / Schotland, daar heb ik een half jaar gestudeerd / Engeland, mijn favoriete land / Japan, wegens enorm veel lef en goed spel) ?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kijk Star Trek Into Darkness. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 20:16 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Pythagoras heb ik verdrongen sinds de stelling van Pythagoras aan bod kwam op school, maar ook een goed voorbeeld ja!

    Hahaha, dat snap ik wel. Hij dacht ook dat alles voortkwam uit gehele getallen en dus wiskunde heel belangrijk was voor het universum, ik snap dat sommige mensen dan al afhaken. Ik vind het wel wat hebben tho.

    ---

    Oh, en ik ga Doctor Who kijken! Ook al zit ik eigenlijk nog in het begin van seizoen 7, lol.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mercator schreef:
    (...)

    Ik ben al een paar jaar groot fan. Lekker tactisch en weinig aanstellerij. Het is alleen lastig om mijn favoriete team te kiezen (Zuid-Afrika, daar is mijn vader geboren / Schotland, daar heb ik een half jaar gestudeerd / Engeland, mijn favoriete land / Japan, wegens enorm veel lef en goed spel) ?


    Ik weet er nog te weinig van af. Ik begreep dat de landen in het zuidelijk halfrond voornamelijk winnen, en dat Engeland 1x heeft gewonnen. Dus bij deze ben ik voor Engeland


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik kijk nu De Rijdende Rechter. Heerlijk. :Y)


    Caution first, always.

    Ik heb een hele hoop huiswerk liggen maar in plaats daarvan kijk ik een film.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik weet er nog te weinig van af. Ik begreep dat de landen in het zuidelijk halfrond voornamelijk winnen, en dat Engeland 1x heeft gewonnen. Dus bij deze ben ik voor Engeland


    Zeker waar. Nieuw-Zeeland, Australië, Zuid-Afrika hebben veel vaker gewonnen. Maar Engeland is de grootste Europese kanshebber, nauw gevolgd door Ierland en ze verschillen niet zo heel veel van Australië en Zuid-Afrika in kwaliteit.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    Zeker waar. Nieuw-Zeeland, Australië, Zuid-Afrika hebben veel vaker gewonnen. Maar Engeland is de grootste Europese kanshebber, nauw gevolgd door Ierland en ze verschillen niet zo heel veel van Australië en Zuid-Afrika in kwaliteit.


    Ik ben nu Star Trek aan het opnemen -heb 'm toch al super vaak gezien- en nu kijk ik ook rugby. Het is echt veel leuker dan ik eerst dacht. ^^ Frankrijk tegen Italië is het nu. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vrouwen die sport kijken! Niet het minste beeld om in gedachten te hebben


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik was bezig met het bestellen van een hoodie. Nu zit ik op Quizlet en Facebook terwijl ik nog op whatsapp praat met een aantal mensen c;


    26 - 02 - '16

    Duivelsgebroed schreef:
    Vrouwen die sport kijken! Niet het minste beeld om in gedachten te hebben


    Haha. Ik ben vrijwel dol op elke sport om te kijken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.