• -sorryalshieraleendergelijktopicvooris,maarikzaghetnergens-


    Ik wil graag opscheppen over wat ik doe nu.
    Want ik ben met mijn serieuze kookskills een quiche aan het maken, dat klinkt heel mannelijk, I know. Maar ik moet eten, en ik vond quiche altijd al lekker en zag in de reclame dat dit heel makkelijk is. Nu hoop ik dat dit ook een succes gaat worden :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik luister naar Deathmetal terwijl ik op Facebook aan het chatten ben, en af en toe op Pinterest kijken.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 8:22 ]

    Uitstellen van naar school gaan

    Presentaties maken ugh


    Sarah = ongewoon sexy

    Pizzabroodjes eten en facebook.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Net mijn manuscript wederom helemaal doorgelopen en een aantal aspecten uit het verhaal gehaald. Nu is het verstuurd naar de redacteur en ga ik weer zitten wachten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mr. Robot kijken. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik zit in de trein. o-o


    Caution first, always.

    Hoorcollege strafprocesrecht. Kill me pls.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik luister muziek terwijl ik in de trein zit.

    Ik doe een poging tot geschiedenis huiswerk, maar Breaking Benjamin concerten kijken is ook wel erg leuk :')


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik probeer een almanakthema te bedenken maar ik heb moeite


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb net foto's van de kat genomen en nu zit ik te Quizletten en ik doe een poging om te skypen.


    26 - 02 - '16

    Gastcollege geven voot deeltijd studenten


    Sarah = ongewoon sexy

    Oppassen en vaag meeluisteren terwijl mijn oppaskinderen Lieve Bertha kijken

    Rassen bedenken voor mijn nieuwe verhaal. Ik heb er nu drie van de vier uitgeschreven. (:
    En nu ga ik mijzelf even verplichten om nieuwe liedjes op mijn MP3 te zetten en dan ga ik weer verder. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.