• Hallo allemaal,

    Ik heb een iPhone 4 op het moment, en ik kan niet meer op What's App. De telefoon zelf is sowieso al zeer langzaam, omdat hij oud is, vol met apps en foto's staat en omdat ik er waarschijnlijk iets te vaak mee door de kamer gooi. Met What's App heb ik de laatste tijd ook steeds meer problemen, dat hij heel langzaam opstart en vastloopt e.d. Soms moet ik hem meerdere keren aanklikken, omdat hij de hele tijd terug naar het home scherm gaat omdat hij niet opstart.
    Vandaag is het het ergst. Ik heb nu al een paar uur achter elkaar levenloos lopen klikken, wachten, klikken, wachten. Heropstarten werkt niet. Ik wil What's App liever niet verwijderen (al mijn gesprekken :c) en op What's App Web kan ik sowieso al niet.

    Iemand tips?

    Groetjes, Ilona

    Dit is tevens eventjes een bericht aan de mensen bij wie ik in een Q What's App groep zit dat ik dus niet reageer ;c


    “A queen will always turn pain into power.”

    Noooo! Daarom reageerde je dus niet :')

    But I don't think I can help ya darling :c


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    Noooo! Daarom reageerde je dus niet :')

    But I don't think I can help ya darling :c

    What did ya saay dan? :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik zou wat andere -nutteloze- apps verwijderen en het nog eens proberen. Ook met een kabeltje al je foto's overzetten. Hoe meer ruimte er is op je telefoon hoe sneller die zal zijn. Kijk ook of je de laatste updates van je telefoon al hebt gehad. Blijft het zo, zou ik toch terug gaan naar fabrieksinstellingen. Maarja, dan ben je je gesprekken wel kwijt. Mij lijkt dat niet heel ernstig, waarschijnlijk lees je het toch nooit echt terug. En wat je graag wil houden kopieer je. Anders toch even naar een professional.
    Heel veel succes!


    The truth is out there.

    WeasIey schreef:
    (...)
    What did ya saay dan? :')


    Een spraakbericht vol met m'n usual annoyance :')

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 15:47 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Watney schreef:
    Ik zou wat andere -nutteloze- apps verwijderen en het nog eens proberen. Ook met een kabeltje al je foto's overzetten. Hoe meer ruimte er is op je telefoon hoe sneller die zal zijn. Kijk ook of je de laatste updates van je telefoon al hebt gehad. Blijft het zo, zou ik toch terug gaan naar fabrieksinstellingen. Maarja, dan ben je je gesprekken wel kwijt. Mij lijkt dat niet heel ernstig, waarschijnlijk lees je het toch nooit echt terug. En wat je graag wil houden kopieer je. Anders toch even naar een professional.
    Heel veel succes!


    26 - 02 - '16