• Nou, ik heb 2 honden, maar ik vraag mij af of er ook mensen op Quizlet zitten met ongewone huisdieren. Ik heb geen idee of er al een topic van is, en anders, mijn excuses hiervoor. Maar als je een normaal huisdier hebt met een vreemde gewoonte, hoort hij/zij er zeker bij!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Haha xD


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Ik had een kraai die ik als kuiken had gevonden, omdat hij uit zijn nestje was gevallen. Helaas is hij gestorven. Wel aan ouderdom. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Humm ik heb alleen 2 konijnen, 2 honden, 2 katten & 4 cavia's....

    Niet echt speciaal :c


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb tot aan een paar maanden terug twee rode rattenslangen gehad. Vroeger had ik een vogelspin, een schorpioen, gekko's, duiven, parkieten, hamsters, wandelende takken, muizen, kwartels, konijnen, vissen en een hond. Nou heb ik slechts nog een kat en 2 kippen. Oh, en reuzenslakken, maar daar heb ik niet zoveel mee, die zijn van mijn pa.


    Alis volat propriis.

    @ OPETH: Wel goed dat je hem hebt opgevangen :)

    @ Voiles: Toch horen ze erbij :)

    @ Chryseis: Zo, da's niet weinig!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Momenteel heb ik een hamster, niet super speciaal haha :'D. Vroeger heb ik verder wel honden, fretten, vogels, kikkers, kippen, konijnen, vissen en kleurmuisjes gehad.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Momenteel heb ik 1 hond en 2 gerbils, maar i.v.m. mijn vrijwilligerswerk bij een opvangcentrum voor exotische dieren, heb ik regelmatig "bijzondere" dieren in huis (op momenten dat zij extra aandacht nodig hebben door bijvoorbeeld gezondheidproblemen). Dit kunnen diverse reptielen zijn, zoals slangen - maar ook zoogdieren, zoals stinkdieren.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 12:07 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Een hond die denkt dat ze kat is. En twee grijzd roodstaarten en twee kakatoes. En nog twee katten, maar die zijn niet ongewoon ofseu. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pim, de kat van de aparte plekjes:








    Hij is echt lief, haha


    26 - 02 - '16

    Dit topic is geknipt voor mij! Trotse eigenaar van onder andere alpaca's, een eekhoorntje, een fret, een kalkoen, een abnormaal antisociale naaktkat, schorpioenen en nog wat van die beesten. Of ja, ex-eigenaar, sinds ik niet meer bij mijn vader woon, maar ik kan het nooit echt laten om op te scheppen over de onzinnig grote hoeveelheid eigenaardige dieren die we daar hadden. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga hopelijk zondag een slang halen! Als ik een degelijk terrarium vind :')


    What would Emma do?

    Wooow, supercoole dieren heeft iedereen! Ik vind vooral fretjes, kleurmuisjes, sommige slangen, alpaca's, schorpioenen heel bijzonder!

    Anzu, superleuk! Wat voor soort?

    Haha, de wereldberoemde Pim is weer aanwezig! :'D Ik vind hem zo cute en grappig :)


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    @ Akise: Eigenlijk een zilvervis dus? xD


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Gayle schreef:
    Ik heb een zus. Telt dat?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, dat telt! Oh, ik heb een heel vreemd huisdier....

    Mijn ouders.


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!