• Nou, ik heb 2 honden, maar ik vraag mij af of er ook mensen op Quizlet zitten met ongewone huisdieren. Ik heb geen idee of er al een topic van is, en anders, mijn excuses hiervoor. Maar als je een normaal huisdier hebt met een vreemde gewoonte, hoort hij/zij er zeker bij!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Superleuk!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    vroeger hadden we ooit 24 muizen. We begonnen er met twee 'nee het zijn echt twee vrouwtjes hoor!' Niet dus..
    Verder heb ik nog een rat gehad en twee fretten.
    Ik zelf vind dat niet echt ongewoon maar menig mens vind zulke dieren als huisdier niet onder de catogorie normaal vallen.

    Nu hebben we alleen nog 3 katten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik had ooit een konijn die dacht dat hij een waakhond was en mijn zusje moest aanvallen. Tja.


    wat was dit ookalweer

    AmazingDan: Haha lol, kzit het al voor me xD Vervelend voor je zusje xD
    Styles: Dat is niet zo heel erg weinig xD


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Styles schreef:
    vroeger hadden we ooit 24 muizen. We begonnen er met twee 'nee het zijn echt twee vrouwtjes hoor!' Niet dus..
    Verder heb ik nog een rat gehad en twee fretten.
    Ik zelf vind dat niet echt ongewoon maar menig mens vind zulke dieren als huisdier niet onder de catogorie normaal vallen.

    Nu hebben we alleen nog 3 katten.


    Wij hadden vroeger eens 50 konijnen, zelfde verhaal :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Madrigal: Oeh, pijnlijk... xD


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Ik heb een hond waarvan ik denk dat hij gekruist is met een kat...


    ♡

    Mijn ouders hebben een autistische hond, echt het meest aparte dier dat ik ooit heb gezien :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn grootouders hebben een schat van een hond, maar ik denk ergens bij zijn voorouders een varken zit.


    I don't think you quite understand, honey

    AmazingDan schreef:
    Ik had ooit een konijn die dacht dat hij een waakhond was en mijn zusje moest aanvallen. Tja.

    lololol.
    Poor sis of yours.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aparte huisdieren :') Tja, ik ben Kraaivacht, ben alleen terug gekeerd met een andere naam. Maar ik ben het zelfde!


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    alleen een kat(vroeger: 2 katten,1 hond,1 cavia)! dat is het


    /

    Ik heb een haas! ^^ <3

    Hij isshe heul lief. Slaapt bij me in bed enzo hihi


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Op een kat en een cavia na, heb ik voor een halve dag een kauw gehad. Verder twee parkieten, vissen, 2 hamsters gehad.
    Ik heb op dit moment dode/opgezette piranha, adder, salamander en degenkrab.

    Verder wat huisspinnen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Zijn slangen bijzonder genoeg? :')


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.