• Nou, ik heb 2 honden, maar ik vraag mij af of er ook mensen op Quizlet zitten met ongewone huisdieren. Ik heb geen idee of er al een topic van is, en anders, mijn excuses hiervoor. Maar als je een normaal huisdier hebt met een vreemde gewoonte, hoort hij/zij er zeker bij!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Ik ben een heel ongewoon huisdier.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 22:39 ]


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ik ben ervoor dat mensen foto's van hun ongewone huisdieren gaan plaatsen ;D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kraaivacht schreef:
    Wooow, supercoole dieren heeft iedereen! Ik vind vooral fretjes, kleurmuisjes, sommige slangen, alpaca's, schorpioenen heel bijzonder!

    Anzu, superleuk! Wat voor soort?

    Haha, de wereldberoemde Pim is weer aanwezig! :'D Ik vind hem zo cute en grappig :)


    Een koningspython :)


    What would Emma do?

    Ik heb een kerkuil ;p

    OPETH schreef:
    Ik had een kraai die ik als kuiken had gevonden, omdat hij uit zijn nestje was gevallen. Helaas is hij gestorven. Wel aan ouderdom. :Y)

    Dat is echt ongewoon gaaf. Wel jammer van het nestje en dood tho.

    Zelf hebben we bijzonder wat dieren gehad, maar die zijn allemaal overleden. In het bijzonder vind ik toch wel mijn albinoratje.


    [ heaven knows ]

    Ik heb momenteel 2 landschilpadden, 2 konijnen en een aantal kippen. Al hoop ik binnen nu en een paar jaar een kat te kunnen kopen mijn broer is allergisch, dus zolang ik thuis woon lukt het niet :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Diplodocus: Woow, cool, maar zijn die niet giftig?
    Kala: Me too ;3
    Madrigal: Leuk, maar jammer dat je broer allergisch is. Verder heb je ook leuke huisdieren
    Mortuaria: Vind ik ook wel bijzonder :)
    Scout: Wat voor soort bent u? xD


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Kraaivacht schreef:
    Diplodocus: Woow, cool, maar zijn die niet giftig?
    Kala: Me too ;3
    Madrigal: Leuk, maar jammer dat je broer allergisch is. Verder heb je ook leuke huisdieren
    Mortuaria: Vind ik ook wel bijzonder :)
    Scout: Wat voor soort bent u? xD


    Pythons zijn wurgslangen ;) En ze worden niet groter dan anderhalve meter (mannetjes, vrouwtjes worden iets groter). Het zijn echt ideale beginnersdieren.


    What would Emma do?

    Wij hadden vroeger slangen!

    Ik heb een doodnormaal konijn. Hij is soms een beetje dom en eigenlijk ook een schijterd. Maar wel heel schattig.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    We hebben wel ooit twee duiven gehad, maar die ontsnapten uit de kooi.
    En zebravinkjes, maar die gingen dood.
    En een bruine kip genaamd Jip. Toen kwam er nog een witte kip bij, die liep op een dag gewoon in onze tuin rond en hebben we toen gevangen. We wisten dat die waarschijnlijk van de boerderij in de buurt kwam en we belden de mensen daarvan dus op. Van die mensen mochten we hem toen wel houden, en na wat denkwerk noemden we haar maar Janneke.
    En mijn zus had ook ooit een konijn genaamd Stippie, toen kreeg ik er ook een, die heette Snuffie. Allebei waren ze hartstikke typisch, en wel wat slimmer, stoerder en avontuurlijker dan Racoon, het konijn dat mijn zus en ik nu "delen".
    En we hadden ooit drie woestijnratjes. Supercool. Maar allemaal op tragische wijze gestorven.

    Nou, dat was mijn verhaal over voorgaande huisdieren. Sorry voor mijn vreemde formulering.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Diplodocus: Oeps, da's waar ja xD
    Cordelia: Cool!
    Homura: Dat is niet weinig! Wel cute van je konijn xD


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Wij hebben 2 schildpadden wat opzich best ongewoon is maar best leuk :3
    Verder een hond, 3 katten, 4 pony's, 4 konijnen, een hamster, kippen en vissen in onze vijver xD
    Een jongen bij mij uit de klas heeft gifkikkers en geckos, dat is ook best wel gaaf.

    2 Gerbils en vroeger heb ik ook fretten gehad (A)


    I am safe up high, nothing can touch me. But why do i feel like this party is over?

    Wij hebben hier thuis een Gremlin zitten. We hebben ook schapen, maar dat valt dan weer net niet onder het maatje huisdier. :'D


    She's imperfect but she tries