• Nou, ik heb 2 honden, maar ik vraag mij af of er ook mensen op Quizlet zitten met ongewone huisdieren. Ik heb geen idee of er al een topic van is, en anders, mijn excuses hiervoor. Maar als je een normaal huisdier hebt met een vreemde gewoonte, hoort hij/zij er zeker bij!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Ik heb nu een schildpadje. Ik was eerst van plan om voor een slang te gaan, maar dat ging uiteindelijk niet :')


    What would Emma do?

    Wij hebben thuis sinds kort een biggetje (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Telt een lieveheerstbeestje mee?


    You are my piece of paradise.

    Gezien ik alleen maar honden en katten heb gehad niet echt heel veel speciaals. Maar mijn hond die ik nu heb, DOBBYY!!, laat altijd boeren als hij eten ziet dat is vrij speciaal.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik weet bniet of het telt, maar ik hem een hond met autisme xD


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik heb 2x wandelende takken gehad.
    De 1ste keer waren het van die normale dunne groene.
    We hadden er 8, toen gingen er 6 dood, en toen gingen de laatste 2 kleintjes krijgen! Honderden!
    We hebben er een heleboel weggegeven, maar toen viel het terrarium* op de grond. Alle wandelende takken waren dood.
    Een jaar of 2 later hadden we 4 hele bijzondere gekocht. Het mannetje had vleugels!
    Ze gingen na een paar maanden 1 voor 1 dood...
    Nu heb ik 2 katten en 1 goudvis (niet erg bijzonder dus).

    *= Ons terrarium was eigenlijk een vissenkom zonder water :P


    #weeseenrebel

    Wij hebben een paar jaar geleden een baardagaam gehad en een weekschildpad. Voor de rest nog kippen, katten, honden, salamanders, ratten, en op het moment hebben we twee honden, twee katten en een hamster c:


    United we stand, divided we fall.

    lololol.
    jullie hebben allemaal speciale huisdieren en ik heb een mopshond :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Onthoud: Elk dier telt mee!

    Whahaha, een hond met autisme? Da's wel heel erg bijzonder.


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!