• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Jip ga nou eens aan je huiswerk troela, er gebeurt toch geen zak op het internet vandaag


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh, waarom voel ik me nou zo?


    Your make-up is terrible

    Ik ben geen wandelend toneelstuk of zo. Kun je alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft één keer geloven dat ik eerlijk ben in wat ik zeg en doe?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 13:02 ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Weet je, het ding dat erg is, is niet eens dat hij blowt. Dat is ook een echte verslaving, stoppen kan moeilijk zijn.
    Het erge in mijn optiek is dat hij tegen je liegt en blijft liegen blijkbaar. Dat moet je niet willen toch?

    Nee, idd. Het liegen vind ik ook het ergst. De laatste keer (en de keer daarvoor en daarvoor en daarvoor) heb ik hem gevraagd of hij me wou vertellen als hij weer behoefte had om te blowen. Maar dat doet hij niet en als ik er naar vraag zegt hij dat hij niet gebruikt. Hoe was zijn hasj dan ineens weg? En waarom bewaart hij de wietzakjes en tipjes? Die heb je toch niet nodig dan? Ik ben er echt wel klaar mee nu. Maar ik vind het wel zielig om hem nu naar huis te sturen, nu hij tot dinsdag kan blijven en hij een maand vakantie heeft. Maar ja, het is zijn eigen fout. Hoe ik het moet vertellen is alleen even mijn probleem..

    Needles schreef:
    Ugh, waarom voel ik me nou zo?


    Same here.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Natuurlijk net nu ik er mee bezig ga, heb ik mijn moeders hulp erbij nodig en is ze niet thuis. Zo typisch +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk word ik er toch wel heel blij van dat mijn kat de laatste zonnestraaltjes opzoekt en er zo intens van geniet.


    26 - 02 - '16

    Oh, shit, vanwege die herkansing is het misschien een idee om voor dinsdag op werk vervanging te regelen, anders houdt ik nauwelijks tijd meer over om te leren....


    Stenenlikker

    Olee, ik verveel me weer...


    16 - 09 - '17

    Heb je al die super awesome HP personages, cosplay'd iedereen alleen dezelfde leerlingen met rokjes en toverstokjes.


    Your make-up is terrible

    Moomin schreef:
    (...)
    Nee, idd. Het liegen vind ik ook het ergst. De laatste keer (en de keer daarvoor en daarvoor en daarvoor) heb ik hem gevraagd of hij me wou vertellen als hij weer behoefte had om te blowen. Maar dat doet hij niet en als ik er naar vraag zegt hij dat hij niet gebruikt. Hoe was zijn hasj dan ineens weg? En waarom bewaart hij de wietzakjes en tipjes? Die heb je toch niet nodig dan? Ik ben er echt wel klaar mee nu. Maar ik vind het wel zielig om hem nu naar huis te sturen, nu hij tot dinsdag kan blijven en hij een maand vakantie heeft. Maar ja, het is zijn eigen fout. Hoe ik het moet vertellen is alleen even mijn probleem..


    Sterkte!


    Sarah = ongewoon sexy

    Jij bent zo'n fucking vervelende persoon. Altijd moet je weer je roet in het eten van mensen gooien met je irritante gezever.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 15:32 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt zo'n hekel aan moraalridders en wereldverbeteraars rondom het vluchtelingenprobleem. Typisch mensen wie niet in processen kunnen denken


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik voel me zo lame nu, haha, oh god. :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben te enthousiast op dit moment.


    16 - 09 - '17