• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Onder een het nummer 'Armin van Buuren feat. Mr. Probz - Another You (Radio Edit)' staat deze reactie

    This radio is a good producer, a lot of edits from him.


    Ik zou hier niet om moeten lachen ;x


    26 - 02 - '16

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    In verhouding is het advies van de apotheek nog gekker.
    6-7 euro voor het zinnetje: "1x daags innemen"


    In- of exclusief hetgeen dat je moet innemen?

    Abstergo schreef:
    (...)

    Wordt via je zorgverzekering gedaan toch? Kost jou dan toch niets?


    Eigen risico is 352,-
    Maar blijf het belachelijk veel vinden voor één consult.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    (...)


    Exclusief. De medicijnen waren geloof ik rond de 60 euro. Maar dit valt onder de uitleg van het medicijn, was toen ook landelijk een hoop gedoe over. Het is letterlijk niets meer dan: Neem dit medicijn X keer per dag


    Sarah = ongewoon sexy

    Porunn schreef:
    (...)

    Eigen risico is 352,-
    Maar blijf het belachelijk veel vinden voor één consult.

    Ja maar als die is afbetaald hoef je niets meer bij te leggen toch? Ik niet in ieder geval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Porunn schreef:
    (...)

    Eigen risico is 352,-
    Maar blijf het belachelijk veel vinden voor één consult.


    Mijn eigen risico dit jaar was 375,-

    Pittig veel geld als je 't mij vraagt.


    26 - 02 - '16

    wow hallo tranen en hallo nieuwe dichtergoals


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Abstergo schreef:
    (...)
    Ja maar als die is afbetaald hoef je niets meer bij te leggen toch? Ik niet in ieder geval.

    Nee, dan niet meer. Maar dat gaat wel hard als je dat al voor één gesprek kwijt bent.
    Ik vind het pittig wat geld ja, zoals Erieka zegt.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Exclusief. De medicijnen waren geloof ik rond de 60 euro. Maar dit valt onder de uitleg van het medicijn, was toen ook landelijk een hoop gedoe over. Het is letterlijk niets meer dan: Neem dit medicijn X keer per dag

    Wauw. Volgens mij heb ik dat gelukkig nooit bij mijn medicijnen, of het moet een percentage zijn waardoor het 90 cent zou zijn, dat valt mij niet op. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als ik één wens mocht doen, zou ik wensen dat alles goed was tussen ons en we nooit iets deden wat de ander niet leuk vond.

    Wiarda schreef:
    wow hallo tranen en hallo nieuwe dichtergoals



    Ahh waarom Jip ik heb hier geen tissues in de buurt


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Greedling schreef:
    Today was such a perfect day ^^


    Behalve mijn kapotte iPhone dan. Maar verder was vandaag een topdag.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat is het fijn als je emoties ineens goed verwoord kunnen in een gedicht. Ik ga dit onthouden, want het luchtte me enorm op om dat gedicht te schrijven.


    26 - 02 - '16

    Blurryface schreef:
    You are one creepy motherfucker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wou gisteren een mailtje sturen voor een stageplek. Wat ben ik toch ook weer stom bezig, alles weer uit te stellen tot het laatste moment.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Porunn schreef:
    (...)
    Wauw. Volgens mij heb ik dat gelukkig nooit bij mijn medicijnen, of het moet een percentage zijn waardoor het 90 cent zou zijn, dat valt mij niet op. xD


    Volgens mij doen ze het alleen als je nieuwe medicijnen krijgt. En dit ging ook nog over een of ander lullige antibiotica, waar de instructie al lang van duidelijk was


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Volgens mij doen ze het alleen als je nieuwe medicijnen krijgt. En dit ging ook nog over een of ander lullige antibiotica, waar de instructie al lang van duidelijk was


    Het is ook voor het uitprinten van de instructies en bijsluiter. :'D maar volgens mij als je van te voren aangeeft dat je het niet wilt, mogen ze het ook niet in rekening brengen.


    Your make-up is terrible