• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Needles schreef:
    (...)

    Het is ook voor het uitprinten van de instructies en bijsluiter. :'D maar volgens mij als je van te voren aangeeft dat je het niet wilt, mogen ze het ook niet in rekening brengen.


    Ben ik weer fucked dus, 6 hele euro's weg D:


    Sarah = ongewoon sexy

    Normaal zit ik nu met vrienden aan de drank. Maar ik wilde bijslapen.

    Ugh, oprechte zin in drank. Veel.


    Sarah = ongewoon sexy

    Waarom proberen mensen voortdurend tegen me te praten als ik op de wc zit? Geef me twee minuten, kom op. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jep echt iets voor mij. Vandaag een tweeling ontmoet bij vrienden en beide zijn ze heel erg leuk. Te leuk om eerlijk te zijn, kunnen ze het nog moeilijker maken?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Meisje gesproken die seks had met mijn ex en totaal geen wens gekregen om haar dood te slaan dus ik denk dat je kan zeggen dat ik over hem heen ben.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Meisje gesproken die seks had met mijn ex en totaal geen wens gekregen om haar dood te slaan dus ik denk dat je kan zeggen dat ik over hem heen ben.


    Beter! You can do it (cool)


    Sarah = ongewoon sexy

    Altijd leuk. Het hele gezin gaat midgetgolfen en ik moet de hele dag aan mijn huiswerk >.<

    Wat een super lekker weer en dan zodadelijk ook nog fijn een voetbalwedstrijd kijken vanuit een business lounge.

    Alright alright alright


    Sarah = ongewoon sexy

    To self:

    Niet huilen. Please ga nu nog niet huilen. Doe dat maar als straks alles erger wordt als je je relatie verbreekt..

    Als je dat nu al kan in iedergeval. Wacht anders maar tot alles je teveel wordt en je het echt niet meer aan kan.

    // Je bent echt een klootzak dat je je verkreukelde pakje sigaretten, die je voor joints gebruikt, aldoor bij je hebt.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 10:32 ]

    Moomin schreef:
    To self:

    Niet huilen. Please ga nu nog niet huilen. Doe dat maar als straks alles erger wordt als je je relatie verbreekt..

    Als je dat nu al kan in iedergeval. Wacht anders maar tot alles je teveel wordt en je het echt niet meer aan kan.

    // Je bent echt een klootzak dat je je verkreukelde pakje sigaretten, die je voor joints gebruikt, aldoor bij je hebt.


    Volgens mij ben je veel beter af zonder hem en dat weet je diep van binnen ook wel. Toch heel veel sterkte hiermee, het is ondanks dat natuurlijk niet makkelijk.
    Plenty of fish in the sea


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Volgens mij ben je veel beter af zonder hem en dat weet je diep van binnen ook wel. Toch heel veel sterkte hiermee, het is ondanks dat natuurlijk niet makkelijk.
    Plenty of fish in the sea

    Ja, ik weet het. Maar dat andere stemmetje in mijn hoofd zegt dat het allemaal wel weer goed komt, en mijn vriend wel zoveel om me geeft om uiteindelijk wel 100% te stoppen. Ik heb ook geen idee of ik iets onmogelijks van hem vraag. Misschien kan hij nog wel helemaal niet stoppen.. Maar waarom beloofde hij me dan elke keer dat hij echt zou stoppen? En om nou 3,5 jaar weg te gooien.. Het zal wel moeten denk ik..

    Bedankt (':

    // Ik weet nu ook waarom je gister zo lang deed om uit bed te komen, terwijl ik op je wachtte. En waarom je na een half uur nog niet onder de douche stond. Waarom het zolderraam altijd zover open was terwijl het regende of koud was.. Alle puzzelstukjes vallen op hun plek. En jij laatst maar zeggen dat je niks gebruikte. Goed gelogen, ik geloofde je ook nog.

    I lose myself in all these fights; I lose my sense of wrong and right. I cry, I cry. I'm
    Shaking from the pain that's in my head. I just want to crawl into my bed and throw away
    The life I'd led. But I won't let it die. But I won't let it die.

    But it's over, it's over. Why is it over? We had the chance to make it. Now it's over,
    It's over. It can't be over. I wish that I could take it back.

    I'm falling apart, I'm falling apart.
    Don't say this wont last forever.
    You're breaking my heart, you're breaking my heart.
    Don't tell me that we will never be together.
    We could be over
    And over, we could be forever.

    It's not over. It's not over, it's never over, unless you let it take you, it's not over,
    It's not over, it's not over, unless you let it break you. It's not over.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 10:50 ]

    Moomin schreef:
    (...)
    Ja, ik weet het. Maar dat andere stemmetje in mijn hoofd zegt dat het allemaal wel weer goed komt, en mijn vriend wel zoveel om me geeft om uiteindelijk wel 100% te stoppen. Ik heb ook geen idee of ik iets onmogelijks van hem vraag. Misschien kan hij nog wel helemaal niet stoppen.. Maar waarom beloofde hij me dan elke keer dat hij echt zou stoppen? En om nou 3,5 jaar weg te gooien.. Het zal wel moeten denk ik..

    Bedankt (':

    // Ik weet nu ook waarom je gister zo lang deed om uit bed te komen, terwijl ik op je wachtte. En waarom je na een half uur nog niet onder de douche stond. Waarom het zolderraam altijd zover open was terwijl het regende of koud was.. Alle puzzelstukjes vallen op hun plek. En jij laatst maar zeggen dat je niks gebruikte. Goed gelogen, ik geloofde je ook nog.

    I lose myself in all these fights; I lose my sense of wrong and right. I cry, I cry. I'm
    Shaking from the pain that's in my head. I just want to crawl into my bed and throw away
    The life I'd led. But I won't let it die. But I won't let it die.

    But it's over, it's over. Why is it over? We had the chance to make it. Now it's over,
    It's over. It can't be over. I wish that I could take it back.

    I'm falling apart, I'm falling apart.
    Don't say this wont last forever.
    You're breaking my heart, you're breaking my heart.
    Don't tell me that we will never be together.
    We could be over
    And over, we could be forever.

    It's not over. It's not over, it's never over, unless you let it take you, it's not over,
    It's not over, it's not over, unless you let it break you. It's not over.


    Weet je, het ding dat erg is, is niet eens dat hij blowt. Dat is ook een echte verslaving, stoppen kan moeilijk zijn.
    Het erge in mijn optiek is dat hij tegen je liegt en blijft liegen blijkbaar. Dat moet je niet willen toch?


    Sarah = ongewoon sexy

    ... okeeee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    What the... waarom mag deze opdracht maar twee pagina's zijn? Het zijn vrij veel opdrachten en er zit ook nog een stukje character analysis in. Hoe kun je dan diep op de personages ingaan? Ik word hier zo moe van. ;')


    Caution first, always.

    I really have the feeling you would dump me in sec for her


    To the stars who listen — and the dreams that are answered