• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Abstergo schreef:
    (...)

    Nee, we gaan netjes de stad in :W


    Oh ok! Helaas


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Oh ok! Helaas


    Haha, zie je die groep jongeren al over de Wallen lopen? Hahaha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Haha, zie je die groep jongeren al over de Wallen lopen? Hahaha.


    Is best grappig


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aah, ik heb echt een leuke dag gehad, maar nu ben ik echt doodmoe en mijn stiefvader stelt allerlei "wat heb je allemaal gedaan"-wenkbrauwwiebel-vragen waar ik geen zin in heb. :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mercator schreef:
    (...)

    Is best grappig


    Ja toch! Is oprecht heel leuk en interessant, want heb ik al eens gedaan. Verrassing hé?


    Sarah = ongewoon sexy

    Giraffe schreef:
    Aah, ik heb echt een leuke dag gehad, maar nu ben ik echt doodmoe en mijn stiefvader stelt allerlei "wat heb je allemaal gedaan"-wenkbrauwwiebel-vragen waar ik geen zin in heb. :W

    Oh ja? Wat heb je allemaal gedaan dan? Nee jk HAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ja toch! Is oprecht heel leuk en interessant, want heb ik al eens gedaan. Verrassing hé?


    Hahaha ik ook meerdere malen. Maar starende meisjes vinden ze minder leuk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    Hahaha ik ook meerdere malen. Maar starende meisjes vinden ze minder leuk


    Het is ook wel staren waard. Begrijpelijk. Hee, maar dat betekent dat wij Wallen buddies zijn nu.

    Er werd wel gezegd dat ik als jonge man nog iets gunstiger zat qua prijs bij sommige dames. So lucky me!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Het is ook wel staren waard. Begrijpelijk. Hee, maar dat betekent dat wij Wallen buddies zijn nu.

    Er werd wel gezegd dat ik als jonge man nog iets gunstiger zat qua prijs bij sommige dames. So lucky me!


    Daar heb je helemaal niks aan tot je er iets mee doet (wbw)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Oh ja? Wat heb je allemaal gedaan dan? Nee jk HAHAHA.

    Series gekeken bij mijn vriendje. En zo. (wbw)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mercator schreef:
    (...)

    Daar heb je helemaal niks aan tot je er iets mee doet (wbw)


    Oh, Margot, you bad, bad girl.

    Met je rode muts. Gelukkig klinkt het allemaal totaal niet slecht.


    Sarah = ongewoon sexy

    Je weet pas echt dat je een kut leven hebt wanneer zoveel gezopen hebt dat je geslachtsdeel vast komt te zitten in de pomp van een zwembad. Wauw.


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk heb ik de grootste hekel aan Amsterdam, maar voor een meeting heb ik er totaal geen problemen mee :W
    (en om een tattoo en piercings te laten zetten)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Perdition schreef:
    Je weet pas echt dat je een kut leven hebt wanneer zoveel gezopen hebt dat je geslachtsdeel vast komt te zitten in de pomp van een zwembad. Wauw.


    Wait, wut?


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Wait, wut?


    Ja, dat zag ik net op televisie. Goddank niet in detail.


    26 - 02 - '16