• Hallo hallo,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met zondag 11 oktober 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Wij wensen de deelnemers ontzettend veel succes!! We kijken uit naar het moment dat wij nieuwe collega's in ons moderator team mogen verwelkomen.

    Groetjes,
    Krull en de mods

    Veel succes :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Succes! Ik ben erg benieuwd naar de einduitslag. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aheum, aheum!
    Aan allen die door zijn naar de tweede ronde: PROFICIAT!
    Aan allen die niet door zijn naar de tweede ronde:...OOK PROFICIAT.

    Oké, nee...Dat is flauw. :'D
    In ieder geval, aan de mensen die niet door zijn wil ik toch even laten weten dat je de moed niet moet laten zakken. Het was niet gemakkelijk om te beslissen, voor mij dan toch niet. Dus misschien maken jullie een volgende keer wel kans. Blijven proberen is dus mijn boodschap. Ikzelf heb ook een drietal keer meegedaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Succes aan iedereen die door is!
    (En naar het aantal deelnemers ben ik ook wel benieuwd.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Voor allen die nieuwsgierig waren: er waren 57 aanmeldingen deze keer.


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo weinig? o.o
    Blijkbaar is het modschap niet zo populair meer als vroeger, lol.


    Your make-up is terrible

    Ik had ook iets meer verwacht eigenlijk.


    What would Emma do?

    Dat is niet erg veel, zeker niet als je eigenlijk tien geschikte kandidaten zoekt. :c

    Maar goed, er waren dit keer ook wel heel veel verkiezingen achter elkaar en dit was net rond de tijd dat het schooljaar weer begon. Misschien heeft dat een invloed gehad.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hypnotise schreef:
    Voor allen die nieuwsgierig waren: er waren 57 aanmeldingen deze keer.


    Dan zat ik er nog best dichtbij met mijn 62 ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    Dat is niet erg veel, zeker niet als je eigenlijk tien geschikte kandidaten zoekt. :c

    Maar goed, er waren dit keer ook wel heel veel verkiezingen achter elkaar en dit was net rond de tijd dat het schooljaar weer begon. Misschien heeft dat een invloed gehad.


    Nah, ik heb eerlijk gezegd gehoord van mensen dat ze voor geen goud bij dit team wilden horen. ;x


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Nah, ik heb eerlijk gezegd gehoord van mensen dat ze voor geen goud bij dit team wilden horen. ;x

    Awh, dat vind ik wel jammer om te horen. D: Maar ja, ieder zijn mening, I guess. (:


    -

    Bolen schreef:
    (...)
    Awh, dat vind ik wel jammer om te horen. D: Maar ja, ieder zijn mening, I guess. (:


    Ach, worden jullie daar ook niet mee opgescheept, toch? 8D


    Your make-up is terrible

    Ah, succes iedereen die door is!


    Tijd voor koffie.

    Needles schreef:
    (...)
    Nah, ik heb eerlijk gezegd gehoord van mensen dat ze voor geen goud bij dit team wilden horen. ;x

    Ze horen het toch ook voor zichzelf te doen, niet alleen vanwege het team. Het is jammer om het daardoor te laten varen.

    Voor degenen die door zijn: Gefeliciteerd, en veel geluk met deze ronde.
    Voor degenen die het jammer genoeg niet door zijn: Geef de moed niet op!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, dat valt idd wel wat tegen.


    Queer zijn is gewoon alles