• Hallo hallo,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met zondag 11 oktober 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Wij wensen de deelnemers ontzettend veel succes!! We kijken uit naar het moment dat wij nieuwe collega's in ons moderator team mogen verwelkomen.

    Groetjes,
    Krull en de mods

    Morticia schreef:
    (...)
    Ze horen het toch ook voor zichzelf te doen, niet alleen vanwege het team. Het is jammer om het daardoor te laten varen.

    Voor degenen die door zijn: Gefeliciteerd, en veel geluk met deze ronde.
    Voor degenen die het jammer genoeg niet door zijn: Geef de moed niet op!


    Naja, je hebt er sowieso weinig aan om in een team te zitten waar je het niet goed mee kan vinden. Dan kan je beter geen mod worden, vind ik.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Nah, ik heb eerlijk gezegd gehoord van mensen dat ze voor geen goud bij dit team wilden horen. ;x


    Hm, dat kunnen individuele mensen natuurlijk vinden, maar als dat een overheersende mening is tegenwoordig heb ik dat niet gemerkt op het forum. :/ Er zijn immers weleens periodes geweest met een heel duidelijke anti-mod/-crew mentaliteit en dat viel toen ook echt te zien.

    Bij de bèta-verkiezingen voor de zomer waren er bovendien nog 87 aanmeldingen. Wel weer iets anders dan moderatorschap, maar uiteindelijk ben je dan ook deel van dit crewteam.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Needles schreef:
    (...)
    Naja, je hebt er sowieso weinig aan om in een team te zitten waar je het niet goed mee kan vinden. Dan kan je beter geen mod worden, vind ik.

    Dat begrijp ik wel.
    Alhoewel, anderzijds: Als je het graag zou willen, zou dit je niet gelijk tegen horen te houden. Het is jammer dat je het geen leuke team vindt, ja. Alleen als je bijv. op je werk personen niet mag, neem je toch ook geen ontslag. Het is een beetje dubbel.
    Ik probeer gewoon te zeggen dat wel van twee kanten komt. Je weet niet hoe het zal gaan als je het niet probeert.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat begrijp ik wel.
    Alhoewel, anderzijds: Als je het graag zou willen, zou dit je niet gelijk tegen horen te houden. Het is jammer dat je het geen leuke team vindt, ja. Alleen als je bijv. op je werk personen niet mag, neem je toch ook geen ontslag. Het is een beetje dubbel.
    Ik probeer gewoon te zeggen dat wel van twee kanten komt. Je weet niet hoe het zal gaan als je het niet probeert.


    Maar geld/vrijetijdsbesteding, haha. 8D Voor geld ga ik ook wel met mensen om die ik niet mag, maar in mijn vrije tijd kies ik daar toch liever niet voor. Voorgaande jaren heb ik me echter ook niet ingeschreven omdat ik niet met het team overweg kon.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)
    Maar geld/vrijetijdsbesteding, haha. 8D Voor geld ga ik ook wel met mensen om die ik niet mag, maar in mijn vrije tijd kies ik daar toch liever niet voor. Voorgaande jaren heb ik me echter ook niet ingeschreven omdat ik niet met het team overweg kon.

    Daarom zeg ik bijvoorbeeld. ;P
    Het gaat erom dat je iets niet laat varen vanwege zoiets. Zeker niet als je het graag wilt. Ik begrijp wel dat het niet fijn is en je, je misschien niet op je gemak zou voelen.
    Maar is het dan zo vreemd wat ik zeg? Er kan wat aan gedaan worden.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 23:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Veel succes aan de mensen die door zijn! Voor de mensen die dat niet door zijn: blijven volhouden, er komen nog genoeg kansen. (:


    everything, in time

    Oh, heel veel succes aan de 22 kandidaten! Make me proud! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    En toen was het hier stil. Haha.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    En toen was het hier stil. Haha.


    Iedereen is waarschijnlijk bang iets los te laten over of hij/zij wel of niet door is. Dat heb ik iig :')


    Happy Birthday my Potter!

    11 oktober 23.59 komt nu wel heel dichtbij. Spannend, spannend, spannend. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    *Anticiperend tromgeroffel*


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    *Anticiperend tromgeroffel*

    Ik was toevallig net hetzelfde aan het denken!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En nu maar voor iedereen duimen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik was toevallig net hetzelfde aan het denken!

    Great minds think alike :Y)


    Tijd voor koffie.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik was toevallig net hetzelfde aan het denken!


    Haha ja! Ik zag dit topic en toen besefte ik al dat we alweer de 11e waren. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!