• Hallo hallo,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met zondag 11 oktober 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Wij wensen de deelnemers ontzettend veel succes!! We kijken uit naar het moment dat wij nieuwe collega's in ons moderator team mogen verwelkomen.

    Groetjes,
    Krull en de mods

    Jullie pesten ons gewoon door zo lang met de uitslag te wachten. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 22:08 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nog even en er komt een opstand van ongeduldige users aan hoor!

    (Haha, kidding, kijk maar rustig na en neem geen overhaaste beslissingen, we willen geen mods die van Q een streng bewaakte staatsgevangenis willen maken.:'D)


    Queer zijn is gewoon alles

    Nou, ik ben benieuwd wie eruit komen :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben ook erg benieuwd! Spannend (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Debbaut schreef:
    Nog even en er komt een opstand van ongeduldige users aan hoor!

    (Haha, kidding, kijk maar rustig na en neem geen overhaaste beslissingen, we willen geen mods die van Q een streng bewaakte staatsgevangenis willen maken.:'D)

    Lieve Jarne, we zijn juist op zoek naar mensen die van Q een streng bewaakte staatsgevangenis willen maken. Dus helaas voor jou :W


    -

    Poncho schreef:
    (...)
    Lieve Jarne, we zijn juist op zoek naar mensen die van Q een streng bewaakte staatsgevangenis willen maken. Dus helaas voor jou :W


    Tuurlijk Gail, weten de andere mods hiervan?:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Tuurlijk Gail, weten de andere mods hiervan?:Y)

    Natuurlijk weten ze dat, het is een complot! (cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Heel veel succes gewenst aan de mensen die door zijn!

    Het was wel even wat werk, maar ik ben klaar met nakijken. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Whiii! Ik ben ook eindelijk door alle inzendingen geworsteld! Ik heb letterlijk mijn notitieblok vol geschreven. Al maar goed dat er niet meer alle 100 papieren in zaten, anders had ik nog meer mogen schrijven!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zo dus, ik kom even jullie harten hard doen bonken omdat ik deze topic bumpt omdat ik ook klaar bent met nakijken. *O*


    -

    We zitten hier in elk geval allemaal vol spanning te wachten op de volgende generatie dictators moderators! :Y)


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    We zitten hier in elk geval allemaal vol spanning te wachten op de volgende generatie dictators moderators! :Y)

    Hoe toevallig dat die woorden rijmen... x)

    Ik vraag me nu eigenlijk af hoe jullie moderator uitspreken. Zelf zeg ik het namelijk op de meest Nederlandse manier: Moh-duh-raa-tor. Klopt dat eigenlijk wel, en hoe spreekt de rest het uit?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Op zn engels, denk ik. Moh-duh-rej-tor.

    Vroeg zei ik het op zn Nederlands; Moo-duh-raa-tor, haha.

    Krull schreef:
    Op zn engels, denk ik. Moh-duh-rej-tor.

    Vroeg zei ik het op zn Nederlands; Moo-duh-raa-tor, haha.


    Dit. Al ben ik meestal lui en zeg ik 'mod'.


    everything, in time