• Hallo hallo,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met zondag 11 oktober 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Wij wensen de deelnemers ontzettend veel succes!! We kijken uit naar het moment dat wij nieuwe collega's in ons moderator team mogen verwelkomen.

    Groetjes,
    Krull en de mods

    En nu zijn we de 12e. :Y)
    Tijd voor de mods om na te gaan kijken en te gaan bespreken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, ik vroeg me al af wanneer de reacties zouden komen! Ik ben benieuwd naar de nieuwe crewbies (zoals het zo mooi gezegd werd ;D).


    What would Emma do?

    En nu gaan de: 'Wanneer is de uitlag er?' reacties komen. :P


    -

    Poncho schreef:
    En nu gaan de: 'Wanneer is de uitlag er?' reacties komen. :P


    Nou, wanneer is ie er? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wanneer ie er is :Y)


    I am an idiot, I move.

    Keates schreef:
    (...)

    Nou, wanneer is ie er? :Y)

    Als iedereen klaar is met nakijken. Dit ligt eraan hoe lang we er mee bezig zijn. (joehoe)


    Pretty is just a pretty word.

    Het is nu drie uur later. Zijn jullie nou nog steeds niet klaar? :Y)

    Grapje, natuurlijk. Als er een mod tussen zit die op mij lijkt, kost het nakijken op zich al meer dan drie uur. Succes, rode (en oranje) collega's! ^^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 11:51 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is nu drie uur later. Zijn jullie nou nog steeds niet klaar? :Y)

    Grapje, natuurlijk. Als er een mod tussen zit die op mijn lijkt, kost het nakijken op zich al meer dan drie uur. Succes, rode (en oranje) collega's! ^^

    Nakijken kost sowieso erg veel tijd. Je wil iedere inzending namelijk je volle aandacht geven en het goed beoordelen etc.


    Pretty is just a pretty word.

    Looney schreef:
    (...)
    Nakijken kost sowieso erg veel tijd. Je wil iedere inzending namelijk je volle aandacht geven en het goed beoordelen etc.


    Ja, daarom. Dat is iets wat je niet moet haasten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Keates schreef:
    (...)

    Nou, wanneer is ie er? :Y)

    Over een kwartier :Y)
    Hahahaa, just kidding :W


    -

    Het is nu al meer dan een kwartier!:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Het is nu al meer dan een kwartier!:'c

    Pech. Ik ben nog maar net begonnen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hypnotise schreef:
    Voor allen die nieuwsgierig waren: er waren 57 aanmeldingen deze keer.

    OMG, DAT IS PRECIES HOEVEEL IK HAD GEGOKT!

    Ja, en sorry voor de hoofdletters maar dit moest gewoon want ik voel me nu echt heel badass.
    (cool)(cool)(cool)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nouja zeg, al een dag na de deadline en nog steeeds niets gehoord. Tut tut tut.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Het duurt nou wel lang hoor. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •