• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Myotis schreef:
    Wanneer je keihard in een scam trapt...
    Wat is er gebeurd? Heb je aangifte gedaan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zitten er hier ook mensen die handig zijn met databases :") SQL?


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Zitten er hier ook mensen die handig zijn met databases :") SQL?
    Dit vraag je op Quizlet? Ik wil je wel helpen, depending on the problem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Wat is er gebeurd? Heb je aangifte gedaan?

    Iets op internet besteld wat fake bleek te zijn. Overkomt mij weer..

    Dauth schreef:
    (...)Dit vraag je op Quizlet? Ik wil je wel helpen, depending on the problem.


    Ik had de kans ook niet zo hoog verwacht, maar er zijn best heel wat IT-ers zag ik, dus wie weet. Vond het niet nodig om naar Tweakers te gaan en daar in te loggen, topic aan te maken e.d.

    De queries reageren al dagen enorm traag, in een mate dat je er niet mee kunt werken. Kan er verder niets mee, alleen de basics. Heb het inmiddels al doorgezet naar een developer, die zal het dan wel ooit oplossen, dus nevermind de hele reactie.


    Sarah = ongewoon sexy

    En waarom negeer jij mij opeens?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Soms schrik ik van mezelf. Wow. D:
    Nou ja, anderzijds is dat ook wel iets goeds, denk ik. (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oefenexamen Nederland, ik snap al meteen de eerste vragen niet. Right. *sigh*

    Eigenlijk heb ik totaal geen zin om boodschappen te doen :x Maar ik moet wel.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 13:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Normaal gesproken was ik nu uit. Helaas moet ik een uur wachten om een toets in te halen :c Al kan ik natuurlijk wel mooi nog even leren c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De reacties van mensen die horen dat ik naar heavy metal en hardcore luister zijn soms zo grappig :') I'm not as sweet as I seem ehehehe

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 16:06 ]

    Ik ben zo ontiegelijk gefrustreerd. Kuttas.


    Caution first, always.

    Note to myself: ik moet zo echt de tijd nemen om iedere vraag goed te lezen, anders maak ik dezelfde fouten als nu, terwijl ik de formules e.d. prima begrijp en toe kan passen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Note to myself: ik moet zo echt de tijd nemen om iedere vraag goed te lezen, anders maak ik dezelfde fouten als nu, terwijl ik de formules e.d. prima begrijp en toe kan passen.

    Ik moet zeggen dat hetzelfde ook voor mij geldt. Niet specifiek op dit moment ofzo, maar gewoon over het algemeen.

    ---

    En dag niet naar school gaan doet echt goed.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ben ik zenuwachtig? Dat zou toch niet moeten?


    Rest in Peace, Son of Gondor