• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    "Later zul je alleen maar spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan."

    INCORRECT INCORRECT INCORRECT INCORRECT


    What happened?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    What happened?

    Vriendin vroeg: 'ey Jip zou jij toevallig Eva willen spelen voor mijn eindwerkstukpresentatie?'
    Jip zei: 'Natuurlijk kind geen probleem'
    Vriendin zei: 'dan zal je wel in je ondergoed voor een doek moeten staan en een schaduwspel moeten doen.'
    Jip zei: 'no problemo'

    tot ik daar stond voor een publiek van 50 mensen en het in mijn schaduw opeens ontzettend duidelijk werd hoeveel breder mijn vetrollen zijn dan mijn heupen en hoe erg mijn buik eigenlijk uitsteekt en ik hangtieten heb

    en nu is mijn body image -100.000 en heb ik een feestje om te vieren dat de eindwerkstukken voorbij zijn laten schieten om neurotisch te janken in bed want nog nooit heb ik er zo slecht uitgezien het was echt triest gewoon

    yay for the fat life.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Vriendin vroeg: 'ey Jip zou jij toevallig Eva willen spelen voor mijn eindwerkstukpresentatie?'
    Jip zei: 'Natuurlijk kind geen probleem'
    Vriendin zei: 'dan zal je wel in je ondergoed voor een doek moeten staan en een schaduwspel moeten doen.'
    Jip zei: 'no problemo'

    tot ik daar stond voor een publiek van 50 mensen en het in mijn schaduw opeens ontzettend duidelijk werd hoeveel breder mijn vetrollen zijn dan mijn heupen en hoe erg mijn buik eigenlijk uitsteekt en ik hangtieten heb

    en nu is mijn body image -100.000 en heb ik een feestje om te vieren dat de eindwerkstukken voorbij zijn laten schieten om neurotisch te janken in bed want nog nooit heb ik er zo slecht uitgezien het was echt triest gewoon

    yay for the fat life.



    Oh no. Ik heb je een berichtje gestuurd!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zal ik nu eindelijk een positievere periode tegemoet gaan? Ik hoop het, want ik ben eraan toe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Met opzet van de trap vallen? Neeeee Eva, haal het uit je hoofd!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 21:55 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik reageer niet meer omdat ik het stom vind dat je er maar mee blijft aanzetten. Ik ben het gewoon een beetje zat.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wiarda schreef:
    (...)
    Vriendin vroeg: 'ey Jip zou jij toevallig Eva willen spelen voor mijn eindwerkstukpresentatie?'
    Jip zei: 'Natuurlijk kind geen probleem'
    Vriendin zei: 'dan zal je wel in je ondergoed voor een doek moeten staan en een schaduwspel moeten doen.'
    Jip zei: 'no problemo'

    tot ik daar stond voor een publiek van 50 mensen en het in mijn schaduw opeens ontzettend duidelijk werd hoeveel breder mijn vetrollen zijn dan mijn heupen en hoe erg mijn buik eigenlijk uitsteekt en ik hangtieten heb

    en nu is mijn body image -100.000 en heb ik een feestje om te vieren dat de eindwerkstukken voorbij zijn laten schieten om neurotisch te janken in bed want nog nooit heb ik er zo slecht uitgezien het was echt triest gewoon

    yay for the fat life.


    Oh no no no, dat verdient eigenlijk meer dan één pluizige kip. >< Er is echt, echt helemaal niets mis met hoe je eruitziet, Jip, maar ik kan me goed voorstellen dat dat een behoorlijk slopend ervaring was. Oh bah, wat naar. Heel veel naar jezelf glimlachen en je spiegelbeeld vertellen dat het superschattig is? (wat btw ook gewoon de waarheid is)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Herakles schreef:
    (...)
    Haha, ik ben niet zoveel van de chocola. Maar af en toe kan dat wel lekker zijn. Mijn moeder propt me echt vol met die rumbonen. Lol :'D.


    Ik hou heel veel van chocola, maar ik ben er ook lekker allergisch voor! Ik heb een uitzondering gemaakt omdat ik me crap voel, haha. En ik had ze toch voor mijn verjaardag gehad.


    Your make-up is terrible

    Toch blijf ik van AHS houden. :')


    Caution first, always.

    Ik ben een sukkel dat ik het alsnog probeer, in plaats van mezelf de pijn van een afwijzing te besparen. Ik ben naief door te denken dat er een positieve reactie zou komen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Alle usernames die ik wil zijn bezet. Noooh. :c


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    What. Gotham hoort te beginnen, niet nog een aflevering van The Last Ship.
    I don't want any spoilers.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Doei quizlet. Stageweek staat voor de deur.
    Iedereen vast blij om van me af te zijn, haha. Nouja, ik zal in mn pauzes vast wel ff online komen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 22:32 ]

    Ik wil je geloven. Ik wil je kunnen vertrouwen op je woord, want het feit dat ik continu moet twijfelen over wat je zegt maakt het lastiger. Maar als je er telkens opnieuw omheen blijft draaien, hoe moet ik je dan geloven als je me vertelt dat je wel graag iets af wilt spreken? Zeg het me, alsjeblieft. Ik heb bewijs nodig, want je hebt jezelf al te vaak tegen gesproken of dingen achter gehouden..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Needles schreef:
    (...)

    Ik hou heel veel van chocola, maar ik ben er ook lekker allergisch voor! Ik heb een uitzondering gemaakt omdat ik me crap voel, haha. En ik had ze toch voor mijn verjaardag gehad.

    Ik ben ook allergisch voor sommige chocola haha, maar chocolade is inderdaad soms onweerstaanbaar. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.