• ///oud.
    niet mensen doodwensen

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    De zwarte pietendiscussie, altijd leuk :')
    Met roetvegen heb ik 0 problemen. Alleen idd dat het meteen weer helemaal naar de andere kant door MOET slaan. Daar heb ik problemen mee.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    De zwarte pietendiscussie, altijd leuk :')
    Met roetvegen heb ik 0 problemen. Alleen idd dat het meteen weer helemaal naar de andere kant door MOET slaan. Daar heb ik problemen mee.



    Don't forget to grab your popcorn!

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)


    Don't forget to grab your popcorn!

    Ja, want dit zit me zo diep dat ik me ontzettend belachelijk ga maken op het internet, en dat mag je natuurlijk niet missen. :')

    Die kaaspieten waren een particulier idee. Kinderen geven er niks om, en een paar jaar geleden was het ook al controversieel. Pas nadat die mevrouw van de VN zich ermee ging bemoeien (dat vind ik wel onnodig) werd het echt een probleem.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)


    Ik begrijp wel wat je bedoelt maar gaan kaas pieten en regenboog pieten niet wat te ver? Wat zullen alle kinderen wel niet denken? En waarom werd het een paar jaar geleden dan niet gezien als racisme?

    Volgens mij vinden die kinderen alles best. :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Eddard schreef:
    (...)
    Ja, want dit zit me zo diep dat ik me ontzettend belachelijk ga maken op het internet, en dat mag je natuurlijk niet missen. :')

    Die kaaspieten waren een particulier idee. Kinderen geven er niks om, en een paar jaar geleden was het ook al controversieel. Pas nadat die mevrouw van de VN zich ermee ging bemoeien (dat vind ik wel onnodig) werd het echt een probleem.


    Meh, het was gewoon mijn mening.

    Oké, nog een 'radicale' mening: extra dyslexietijd op toetsen is oneerlijk tegenover de mensen die geen dyslexie hebben, maar wel wat langzamer lezen of schrijven. Iedereen zou gewoon de tijd moeten krijgen die hij/zij nodig heeft.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    WolfieBlackfire schreef:
    Ik heb niks tegen buitenlanders, maar ik vind dat ze moeten ophouden over dat zwarte pieten gedoe. Het is volgens zwarten altijd racisme. Als we met hun feestdagen bemoeien is het racisme, maar onze feestdagen zijn natuurlijk ook racisme. Dingen zoals neger zoenen en jodenkoeken zijn racisme, maar blanke vla blijkbaar niet? Niet alleen zwarte mensen op deze wereld hebben met racisme te maken.

    I drink to this.

    Met oog op de discussie hierboven: mijn radicale mening is dat termen als buitenlanders en allochtonen nergens op slaan. Mensen die hier wonen, maar hier niet geboren zijn of ouders hebben die hier niet zijn geboren, zijn net zo goed een Nederlander als jij. Toevallig vandaag nog een artikel gelezen dat het uitstekend beschreef: Link voor als je geïnteresseerd bent.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb pas echt een radicale uitspraak. Zet je schrap!

    Lord of the Rings is beter dan Harry Potter


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik heb pas echt een radicale uitspraak. Zet je schrap!

    Lord of the Rings is beter dan Harry Potter


    Nu kom ik met een nog radicalere mening;
    Twilight is beter dan Lord of the Rings (de boeken dan)


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    FirefIy schreef:
    (...)

    Nu kom ik met een nog radicalere mening;
    Twilight is beter dan Lord of the Rings (de boeken dan)

    Nou dat is inderdaad wel een hele gewaagde uitspraak xP


    Every villain is a hero in his own mind.

    SonOfGondor schreef:
    Ik heb pas echt een radicale uitspraak. Zet je schrap!

    Lord of the Rings is beter dan Harry Potter

    FirefIy schreef:
    (...)

    Nu kom ik met een nog radicalere mening;
    Twilight is beter dan Lord of the Rings (de boeken dan)

    Wow, jullie durven.

    (Voor eens in mijn leven ben ik niet sarcastisch.)


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Wow, jullie durven.

    (Voor eens in mijn leven ben ik niet sarcastisch.)

    This indeed.
    (Geldt eveneens voor het sarcasme.)

    Al kan ik eerder inkomen dat LOTR beter zou zijn dan HP, maar. Maar. Twilight is niet mijn ding.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    wow woeps, verkeerde topic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 18:38 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn radicale uitspraak is dat Olicity dieper zal zinken dan de Queens Gambit -.-"


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."