• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Keates schreef:
    Ik hoop echt dat mijn jas aankomt en dat ik de goede maat heb genomen. Want volgens de maattabel zat ik met het ene lichaamsdeel in de ene maat, en het andere deel twee maten groter. Mijn lichaam is raar. :')
    Maar als de jas in ieder geval aan komt kan ik vaker van de site bestellen, want ze hebben leuke dingen voor een leuke prijs. C:

    Large?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt, ga gewoon slapen darn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Urgh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Penoza schreef:
    (...)
    Large?


    Nope. Large is betrouwbaar en heb ik qua shirts altijd maat XL en broeken hebben ze niet in mijn maat. :Y)
    Nee, Dresslily is de site waar ik het over heb. Ook een online winkel, maar dan in het buitenland. Dr kon met Paypal betaald worden, dus volgens mama is het dan wel veilig, omdat je je geld terugkrijgt wanneer t pakket niet aankomt. En dr is track-and-trace. Maar ik bestelde een jas en de maattabel was raar. Hoewel mijn onderlichaam sowieso een stuk forser is dan mijn bovenlichaam. Dus eigenlijk ben ik raar. (krul)
    Maar omdat het een online shop is heb ik toch altijd de ''angst'' dat het niet aan komt. En ik heb er een onwijs leuke jurk gezien voor optredens voor slechts 22 dollar of zoiets, terwijl die soort jurken normaal gesproken voor 50 euro zijn. Dus als mijn jas aankomt, dan ga ik in mijn portomonnee kijken of ik de jurk kan kopen of niet. c: Tot nu toe hebben namelijk al mijn ''missies'' voor een jurk gefaald, dus hopelijk deze niet. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben bang. Ik ben echt bang voor een relatie. Altijd maar dat negatieve gedoe en wat voor goeds voegen ze toe aan je leven? Aan het eind verlaten ze je toch weer. Waar blijf jij mee over? De negatieve kutgevoelens die hij je heeft aangepraat. Leuk, een relatie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Keates schreef:
    (...)

    Nope. Large is betrouwbaar en heb ik qua shirts altijd maat XL en broeken hebben ze niet in mijn maat. :Y)
    Nee, Dresslily is de site waar ik het over heb. Ook een online winkel, maar dan in het buitenland. Dr kon met Paypal betaald worden, dus volgens mama is het dan wel veilig, omdat je je geld terugkrijgt wanneer t pakket niet aankomt. En dr is track-and-trace. Maar ik bestelde een jas en de maattabel was raar. Hoewel mijn onderlichaam sowieso een stuk forser is dan mijn bovenlichaam. Dus eigenlijk ben ik raar. (krul)
    Maar omdat het een online shop is heb ik toch altijd de ''angst'' dat het niet aan komt. En ik heb er een onwijs leuke jurk gezien voor optredens voor slechts 22 dollar of zoiets, terwijl die soort jurken normaal gesproken voor 50 euro zijn. Dus als mijn jas aankomt, dan ga ik in mijn portomonnee kijken of ik de jurk kan kopen of niet. c: Tot nu toe hebben namelijk al mijn ''missies'' voor een jurk gefaald, dus hopelijk deze niet. :')


    We zullen voor je duimen dan c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monsters bestaan, als je maar goed genoeg kijkt.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oh, help. Waarom bel je me? Je bent heel aardig, maar dit is heel erg buiten mijn comfortzone.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    We zullen voor je duimen dan c:


    Dankjewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    En waarom als ik vragen mag?


    Omdat ik zowat dood ging van inspanning omdat die gast harder fietst dan ik normaal x'D

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 16:09 ]


    Stenenlikker

    Oké maag, wees nu maar stil. Ik schaam me dood voor je.


    Your make-up is terrible

    Ik ben blij want rijles ging eindelijk goed


    "Ignite, my love. Ignite."

    Toch nog twee goede toetsen gemaakt. Schijnbaar helpt dat dagboek echt, ik kon me tijdens het tweede SE veel beter concentreren. Nu kijken of ik het vol kan gaan houden :3

    Not sure if very nauseous or very hungry


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    Not sure if very nauseous or very hungry


    Oh how I know that feel


    i put the fun in funeral