• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Presentatie één ging redelijk. Op naar presentatie twee! Yay! Misschien ga ik mezelf geloven als ik lang genoeg blijf doen alsof ik dit niet doodeng vind. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Presentatie één ging redelijk. Op naar presentatie twee! Yay! Misschien ga ik mezelf geloven als ik lang genoeg blijf doen alsof ik dit niet doodeng vind. :')


    You can do it! You rock! You're amazing! Yaay!


    OTOFT: wil ik een foto maken van een slapende Sheila, wordt ze wakker. Buh. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Note to self:

    Stop met het "uitlenen" van je geld. Je familieleden zijn oud genoeg om goed met hun geld om te kunnen gaan. Het is net alsof jíj hun aan het onderhouden bent, en dat met alleen maar studiefinanciering. Wanneer heb je voor het laatst iets voor jezelf gekocht? Je hebt al een hele tijd geen nieuwe kleren gekocht omdat je jezelf wegcijfert voor je familie. Stop daar eens mee! Jij verdient het ook om te kunnen sparen en je geld uitgeven aan dingen die je nodig hebt. Doe eens wat minder voor anderen en denk aan jezelf.

    Keates schreef:
    (...)

    You can do it! You rock! You're amazing! Yaay!


    OTOFT: wil ik een foto maken van een slapende Sheila, wordt ze wakker. Buh. :')


    Dankje. (bloos)

    En dat doet Lena nou ook altijd, haha. Erg flauw.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 17:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    yoo vaarwel Q (voor nu)

    Blaeu schreef:
    yoo vaarwel Q (voor nu)


    Whut? D:

    -- Ik ben oprecht benieuwd naar je reactie

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 18:02 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoofd, werk mee, ik wil mijn Engels afkrijgen :') Laat dat ding in je la liggen, boek aan de kant en gooi je chocolade in de tas en bovenal, sluit Q af. But I don't wanna leave. Niets mee te maken, je hebt morgen een Engels SE. But... There are way to much things to do. Ugh ja. Maar toch moet ik echt aan de slag, mweeh.

    Ik vind het maar niets dat je uit je hoofd weet hoe duur cocaïne en die zooi is en ik maak me nog altijd oprecht zorgen dat ik je zo kwijt ben aan die zooi. Je geeft zelf al toe laatst gevaarlijk bezig te zijn geweest door die rotzooi, dus alsjeblieft, doe het jezelf niet aan.. Ik weet niet wat ik hiermee moet namelijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rocky road taart is goed gelukt. Almanakcommissie high tea morgen is aan.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh blijkbaar ben ik een trendsetter.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Whooooo is in your heart now


    i put the fun in funeral

    Help, Geert Wilders heeft zich op quizlet aangemeld O: Hahhaa


    // Ik ben veel te moe om nu nog 6 stage dagverslagen te maken, die ik morgen moet inleveren.

    Shahkulu schreef:
    Help, Geert Wilders heeft zich op quizlet aangemeld O: Hahhaa


    // Ik ben veel te moe om nu nog 6 stage dagverslagen te maken, die ik morgen moet inleveren.


    Pas maar op, straks ziet hij het radicale uitspraken topic O: Of hij gaat colums schrijven, of stellingen van de week posten. Omg, Q will never be the same!

    Shahkulu schreef:
    Help, Geert Wilders heeft zich op quizlet aangemeld O: Hahhaa


    // Ik ben veel te moe om nu nog 6 stage dagverslagen te maken, die ik morgen moet inleveren.


    Dat eerste viel mij ook al op, ja. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ingeeheeeheee whatsaaapppp en gb. C:


    & o gawd. Sheila knort verschrikkelijk hard. Genius. :'D
    &ik heb een beste hekel aan al die bijwerkingen. Ik heb absoluut minder tics, maar misselijk zijn en toch vreetbuien hebben de hele dag door is kut. En die stekende pijn in de borst die met vlagen nog komt ook. Gelukkig doet mijn keel geen pijn meer.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •