• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    SonOfGondor schreef:
    Ik wil me graag afmelden voor je feest (en alle andere sociale dingen waar ik me schuldig over ga voelen als ik er niet heen ga) en ik kan me alleen aanmelden?


    Als je je niet hebt aangemeld hoef je je toch ook niet af te melden? ^^


    OTOFT: gaaawd, kill me or something. Or better; cure me. Of hoe je dat ook spelt

    Ik voel me zo vreselijk, echt buh. Ik kan niks met mezelf aan. Ik hoop echt dat ik me morgen beter voel. En yes way dat ik weer met Sheila op de bank ga slapen. I want hugs. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Als je je niet hebt aangemeld hoef je je toch ook niet af te melden? ^^


    OTOFT: gaaawd, kill me or something. Or better; cure me. Of hoe je dat ook spelt

    Ik voel me zo vreselijk, echt buh. Ik kan niks met mezelf aan. Ik hoop echt dat ik me morgen beter voel. En yes way dat ik weer met Sheila op de bank ga slapen. I want hugs. :/


    Wel volgens mijn leidinggevende (het is een personeelsfeest).

    Ai, beterschap ):


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Wel volgens mijn leidinggevende (het is een personeelsfeest).

    Ai, beterschap ):


    Vertel je leidinggevende dan dat je niet kunt ofseu?

    En thanks. Voel jij je al wat beter?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Vertel je leidinggevende dan dat je niet kunt ofseu?

    En thanks. Voel jij je al wat beter?


    Nee, het moest via de e-mail. Nou, ik ga het lekker laten zitten. Ik heb nu keelpijn, waar dat vandaan komt? Maar ja, het gaat wel weer beter. Ik hoop dat jij je ook snel weer beter voelt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zulke koude handen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een hekel aan SPSS. Er is geen significant verband tussen opleidingsniveau ouders en aantal fouten, maar wel tussen huidig opleidingsniveau en aantal fouten én tussen opleidingsniveau ouders en huidig opleidingsniveau. Is dat überhaupt mogelijk? Ik heb een half jaar statistiek gehad en ik heb geen flauw idee. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pff, ik heb zoveel woorden die uit mijn vingers komen en ik heb gewoon geen tijd om te schrijven naast school en stage. Dit is echt balen. Ben blij dat ik vandaag wel veel heb kunnen schrijven. Wel 5k woorden (: Én ik heb de relatie weer kunnen fixen, haha.

    -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 22:40 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh, mensen lopen me op te jagen :/
    Ik wil meedoen, echt, maar ik heb het nu even heel druk...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    8 dagen chocolaloos and counting.


    Your make-up is terrible

    Hahaha, oh, I'm going crazy. You don't fucking.. D: Ugh, nevermind. Het heeft geen enkele fucking zin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is echt geen goed moment om hier over na te denken +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maybe it wasn't meant to be. Especially when you're acting this way and saying that 'you want too speak with me', while doing the opposite.

    Then don't talk at all, I will do that the next time. Yeah, you really care. Ik merk het ja.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 0:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hier geen zin meer in en ik heb eigenlijk geen enkel idee of ik nog wel iets voor je beteken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet eens meer wie je bent. I miss the old you. The old you didn't give me this unwanted and lonely feeling. I don't even know if I did a good thing coming back, maybe I.. I don't know. I just miss you.. and you don't miss me. You can go days without talking to me and I always have to start the conversation.

    I just wanna cry. And I know you don't even care.

    Jij bent de reden dat ik mezelf weer pijn ga doen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 2:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.