• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Oh, dus ik ben weer raar dat ik nu niet tegen de drukte kan? Sorry hoor, maar ik had ook niet verwacht dat de alcohol zo hard toe zou slaan. Al helemaal geen mixdrank. Je weet dat ik een hekel heb aan drukte, dus ga me geen aansteller noemen als je me niet nog kwader wil hebben.

    Ik kan niet wachten op Hollands hoop seizoen II ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    . . . Maar ik hou helemaal niet van nasi.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shiiiit, ik ga echt verloren rijden. Zeker nu het zo donker is. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Keates schreef:
    (...)

    Yaaaaay, gefeliciteerd!!! :3
    Wil je als cadeautje nog meer (HP) plaatjesspam op whatsapp? x)
    Maar vier jaar is laaaaang! En je zit hier zelf vijf jaar, toch? Ben je snel bèta geworden!


    OTOFT: buh. Jij gaat maar moeite doen als je nog contact met me wilt. Ik ben dr nu wel klaar mee. (cat)


    Dankje! ^^ En ja, ik zat hier pas een jaar en zo'n vier maanden. Ik ben nu officieel drie keer zo lang als bèta op Q dan ik hier ooit als user was. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kom nou maar weer naar binnen Tom. Ik vind het maar niets als je de hele dag buiten bent
    En zeker nu het donker is :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sinds wanneer heeft een volbloed heks een tatoeage? Waarom geef je haar nou een tatoeage? D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Feared schreef:
    . . . Maar ik hou helemaal niet van nasi.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ik houd al een maand telkens de datum in de gaten en toch had ik vandaag bijna mijn vierjarig bèta-jubileum gemist. Tss(nerd)


    Omg gefeliciteeeerd! *insert juigende GM smiley*
    Wauw, dat is een jaar langer dan ik überhaupt op Q zit haha, you oldi :')

    waarom waarom waarom is mijn computer zo sloom '-' (<-- en dat is een smiley die ik zojuist heb uitgevonden. Knap he? Wauw.)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het is zo fijn om de waarheid te kennen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    *lucht hart*


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Why do I feel so shitty all of the sudden?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    And heeeeere we go.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 21:08 ]


    kindness is never a burden.

    Ik zit er over na te denken misschien een theater opleiding te doen na deze opleiding, maar ik wil niet mijn halve leven op school zitten en ugh. Maar ik wil zo graag ook acteur worden, buh. Help me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.