• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Daaaamn, waarom gaat de tijd zo snel?


    Caution first, always.

    Stop trying to make a fool of people. I don't want to be confused anymore. I don't want to become a fool.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh man, ik ben nog niet zo erg gebuisd, dus ik kan het nog ophalen in januari. Wat een opluchting.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    So done


    i put the fun in funeral

    Ik weiger een bh aan te trekken vandaag fuck the police


    i put the fun in funeral

    Ik houd nog steeds zo veel van My Chemical Romance. FML.


    Caution first, always.

    Papaaaaaa je bent geweldig. Hij is geen fan van het idee dat ik een baantje wil, omdat dat in de weg zou komen met schoolwerk, dus nu krijg ik geld voor ieder boekverslag dat ik maak. Akjsdhka. Fantastisch omg.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Papaaaaaa je bent geweldig. Hij is geen fan van het idee dat ik een baantje wil, omdat dat in de weg zou komen met schoolwerk, dus nu krijg ik geld voor ieder boekverslag dat ik maak. Akjsdhka. Fantastisch omg.

    Haha, wauw, dat is geweldig.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Niet weer... Alsjeblieft niet weer zo'n keuze.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom ging mijn droom over Floyd Lawton/deadshot en modelvliegtuigen die uit het vliegtuig werden gegooid op Schiphol? Ik denk dat schurken ook wel hun hobby's hebben :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wou dat ik niet bevriend was met de luiste persoon uit onze opleiding. Ik ga echt niets meer aan je uitlenen, doe wat meer moeite alsjeblieft. -_-


    Ik wil een tuin vol egels

    Pfft, waarom heb ik steeds zo'n buikpijn als ik eet.


    Your make-up is terrible

    Oke, in plaats van ziek zijn moet ik vanmiddag écht aan de gang met mijn kamer.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tijd voor vier uur huiswerkbegeleiding. Tijdens mijn vakantie. Zucht.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    No way dat ik op neem als een onbekend nummer me opbelt naar mijn mobiel. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •