• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    By a 'practice' I am going to mean any coherent and complex form of socially established cooperative human activity through which goods internal to that form of activity are realized in the course of trying to achieve those standards of excellence which are appropriate to, and partially definitive of, that form of activity, ith the result that human powers to achieve excellence, and human conceptions of the ends and goods involved, are systematically extended.


    Het zou makkelijker studeren zijn als ik begreep wat de fucking fuck je bedoelt MacIntyre.


    i put the fun in funeral

    Ik vroeg of "we" met ons of zonder ons was.
    Nu is ze blijkbaar weer op der tenen getrapt omdat ik dat uberhaupt denk. Ja hallo, als je buiten ons afspraken maakt, kun je dat verwachten lijkt me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Surefire schreef:
    By a 'practice' I am going to mean any coherent and complex form of socially established cooperative human activity through which goods internal to that form of activity are realized in the course of trying to achieve those standards of excellence which are appropriate to, and partially definitive of, that form of activity, ith the result that human powers to achieve excellence, and human conceptions of the ends and goods involved, are systematically extended.


    Het zou makkelijker studeren zijn als ik begreep wat de fucking fuck je bedoelt MacIntyre.


    Oh God, ik heb een hekel aan dat soort zinnen. Dat geeft altijd de indruk dat de schrijver eens iets nieuws wilde proberen door een lesboek in puzzelvorm te schrijven. :')

    -

    Ingeeee, ga aan de slag. Ja, nu.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 21:50 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is echt schattig hoe mijn professor in zijn college aantekeningen zijn grapjes voorbereid heeft staan.

    Square schreef:
    (...)

    Oh God, ik heb een hekel aan dat soort zinnen. Dat geeft altijd de indruk dat de schrijver eens iets nieuws wilde proberen door een lesboek in puzzelvorm te schrijven. :')


    Filosofen hebben er een handje van. Dat het werk van Aristoteles een groot cryptogram is begrijp ik nog wel, dat is immers millennia geleden geschreven in een inmiddels uitgestorven taal, maar hedendaagse Schot moet dat toch anders kunnen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 21:55 ]


    i put the fun in funeral

    yay facebookvriendjes met mijn favoriete auteur, ik had eigenlijk gedacht dat ze mijn brutale vriendschapsverzoek al gewoon had geweigerd

    edit: volgende twijfelpunt, wel of niet dat enigszins vreemde "hoi je boek heeft mijn leven veranderd en ik ben je eeuwig dankbaar" berichtje sturen

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 22:06 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Volgens mij ben ik het meest zeurende persoon ooit. Moet ik eens mee ophouden. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meh, hoofdpijn.


    Your make-up is terrible

    Surefire schreef:
    Het is echt schattig hoe mijn professor in zijn college aantekeningen zijn grapjes voorbereid heeft staan.

    (...)

    Filosofen hebben er een handje van. Dat het werk van Aristoteles een groot cryptogram is begrijp ik nog wel, dat is immers millennia geleden geschreven in een inmiddels uitgestorven taal, maar hedendaagse Schot moet dat toch anders kunnen.


    Dat zou je denken, ja. :'D Stiekem vind ik het vooral bij taalwetenschappers altijd heel erg als ze nauwelijks leesbare teksten produceren, want dat zijn mensen die letterlijk hun academische leven aan taal hebben gewijd. Het zijn geen Nederlands professoren, maar je verwacht er toch wel iets van.



    Wiarda schreef:
    yay facebookvriendjes met mijn favoriete auteur, ik had eigenlijk gedacht dat ze mijn brutale vriendschapsverzoek al gewoon had geweigerd

    edit: volgende twijfelpunt, wel of niet dat enigszins vreemde "hoi je boek heeft mijn leven veranderd en ik ben je eeuwig dankbaar" berichtje sturen


    Sowieso doen! Schrijvers van boeken zijn diep van binnen ook allemaal gewoon mensen die vreugdedansjes doen als ze een roze 1'tje in hun pb zien. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mhiiiip, ik ga naar de K3 show :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Natuurlijk niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zie je wel Nikki, andere mensen denken ook dat je aandacht zoekt. Soms moet je beter naar je brein luisteren.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Zie je wel Nikki, andere mensen denken ook dat je aandacht zoekt. Soms moet je beter naar je brein luisteren.

    Je stelt je niet aan <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Needles schreef:
    Zie je wel Nikki, andere mensen denken ook dat je aandacht zoekt. Soms moet je beter naar je brein luisteren.


    Nee Nikki, dat doe je niet. Waarvoor zou je aandacht moeten zoeken. Je bent gewoon zoals je bent, klaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit doe je expres. Het vragen en mij dan opzettelijk laten wachten. Gelukkig dat ik er niet op gehoopt had.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shht, don't tell.


    Your make-up is terrible