• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Jup. Dan sla je jezelf uit woede een hersenschudding met je borstel die ook nog eens breekt. Ohja, en ik heb de afstandsbediening stuk gegooid.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 16:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh waarom neukt iedereen elkaar alsof het niks is. Iedereen ruilt zijn sekspartner weer door voor een ander en uiteindelijk hebben jullie allemaal dezelfde lul gezogen of dezelfde kut gelikt. Hoop dat jullie allemaal net zo mededeelzaam zijn als een van jullie een soa bleek te hebben.


    Note to self nieuwe vrienden nodig


    i put the fun in funeral

    Penoza schreef:
    Jup. Dan sla je jezelf uit woede een hersenschudding met je borstel die ook nog eens breekt. Ohja, en ik heb de afstandsbediening stuk gegooid.


    Dat klinkt niet goed. D: Gaat het?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I waited for you, but now I am moving on.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Square schreef:
    (...)

    Dat klinkt niet goed. D: Gaat het?


    + kusje er ooop!

    Be different they said. It would be fun they said.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Dat klinkt niet goed. D: Gaat het?


    Nu wel weer, maar ik had een woedeuitbarsting :x
    Maar heb nog wel koppijn :c

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 18:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nu kaartjes in huis voor drie verschillende Twenty One Pilots concerten. Waarom ben ik zo? :')


    Caution first, always.

    Soms denk ik er over na om gewoon mijn filosofieboeken en een leeg schrift en een pen te pakken en gewoon weg te gaan. Geen zin meer om te functioneren in een maatschappij. Waarschijnlijk lig ik binnen een paar dagen dood in een greppel maar goed bijzaken.


    i put the fun in funeral

    Af en toe vraag ik me af hoe er zo veel snot in een neus kan zitten.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bleh, kon ik maar dichten.


    Your make-up is terrible

    Yes or no?
    Ja of nee?
    Ja oder nein?
    Oder? Nein?


    Tijd voor koffie.

    ik moet plassen maar de bank zit te lekker #struggles


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Blurryface schreef:
    Ik heb nu kaartjes in huis voor drie verschillende Twenty One Pilots concerten. Waarom ben ik zo? :')


    Omdat ze awesomeeee zijn (: Ik ben jaloers ^^

    Morgen maar eem de dokter bellen. Pff dit duurt te lang. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •