• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    No way dat ik ga reageren. Reageer jij eerst maar es op mij. (cat)

    &Kaaaaast, ik heb een boekenkaaaaastt! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Your make-up is terrible

    Mother of god ze hadden echt een heel uitgebreid assortiment aan Tony's Chocolonely repen bij de VU boekwinkel. Dit had ik beter niet kunnen weten.


    i put the fun in funeral

    Moeilijk hé, kijken. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Your make-up is terrible

    Ik houd al een maand telkens de datum in de gaten en toch had ik vandaag bijna mijn vierjarig bèta-jubileum gemist. Tss. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil weer slapen...

    Ik ga niets meer posten in dat topic, krijg er echt een minderwaardigheidscomplex van als ik geen reacties krijg of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tyf een eind op met je kei drukke en vervelende kinderen. En je hoeft ook niet aldoor over alles te gaan zeiken. Iedereen reageert anders op alcohol en niet iedereen slaapt elke dag tot 10 uur uit. Shut your trap please.

    // Dus omdat mijn vriend nu slaapt door alle alcohol is hij een mietje? Juíst.

    // Het bord voor mijn mond is ook weg nu. Ik zeg alles wat ik denk. Haha, dat gaat nog voor problemen zorgen zo.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 17:55 ]

    Ik weet dat het nog maar oktober is, maar ik word echt happy van die kerstversieringen in de winkels.


    kindness is never a burden.

    Precies twee weken "clean". Me so proud.


    Spiegelman schreef:
    Precies twee weken "clean". Me so proud.


    Oh wauw, wat knap. c:

    Gooooood, waarom kan ik er niet gewoon met je over praten zonder dat het op dit uitloopt? Ik hou vertiefd veel van je, maar dit doet pijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ben helemaal opgegaan in het creëeren van een land voor een nieuwe story. Zelfs al doe ik er niets mee, als visueel ingesteld persoon zie ik het al helemaal gebeuren.

    Voldoening :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Haat aan Nederlandse televisie. Als je een stem vervormd, doe er dan ook ondertiteling bij.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Ik houd al een maand telkens de datum in de gaten en toch had ik vandaag bijna mijn vierjarig bèta-jubileum gemist. Tss. (nerd)


    Yaaaaay, gefeliciteerd!!! :3
    Wil je als cadeautje nog meer (HP) plaatjesspam op whatsapp? x)
    Maar vier jaar is laaaaang! En je zit hier zelf vijf jaar, toch? Ben je snel bèta geworden!


    OTOFT: buh. Jij gaat maar moeite doen als je nog contact met me wilt. Ik ben dr nu wel klaar mee. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •