• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Huiswerkbegeleidster, houd alsjeblieft op met dat jochie overhoren en koppig "le soeur" te zeggen terwijl er duidelijk "le coeur" staat. Nu denkt hij dat "de zus" "het hart" betekent en idk, met deze baan had ik toch wel beter verwacht. Il pleur dans mon coeur, jongens. Het regent in mijn hart, niet het regent in mijn zus. (cat)

    Edit: "le soeur" klopt überhaupt niet, want dan zou het "la soeur" moeten zijn. /rant

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 13:47 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Huiswerkbegeleidster, houd alsjeblieft op met dat jochie overhoren en koppig "le soeur" te zeggen terwijl er duidelijk "le coeur" staat. Nu denkt hij dat "de zus" "het hart" betekent en idk, met deze baan had ik toch wel beter verwacht. Il pleur dans mon coeur, jongens. Het regent in mijn hart, niet het regent in mijn zus. (cat)

    Edit: "le soeur" klopt überhaupt niet, want dan zou het "la soeur" moeten zijn. /rant

    Hier moest ik om lachen. Sorry


    Some people are art and do art at the same time

    Dit hele samenvatten gedoe gaat geweldig. Ik ben zo gemotiveerd nu.

    "- 4 years: IT SPEAKS
    - when leaving school: ~50k words (could probably win NaNo writing down every word they know)"

    "er zijn verschillen tussen SLA en FLA lol"


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, ik blijf zeuren. Als jij vervelend gaat doen, doe ik dat ook.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ze heeft het bericht gezien en nu weet ze officieel dat ik besta hiephoi ajuu


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Deze Bacardi Razz Fanta is hard aangekomen. Wat voel ik me licht in mijn hoofd. Ik weet wel weer waarom ik nooit alcohol drink.

    Wtf, waarom kom ik pas bij het strijken van mijn werkblouse erachter dat dat ding een zak heeft, terwijl ik al heel lang op zoek was naar die zak...


    Stenenlikker

    Ik heb 'per ongeluk' een acteur een vriendschapsverzoek op fb gestuurd, nu maar zien wat er gebeurt, lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eindelijk is het 1e deel van de Warrior Cats binnen! Bedankt aan de fans hier op Q! Door jullie is mijn aandacht getrokken en ga ik het eerste boek straks lezen!


    Draco dormiens nunquam titillandus


    Your make-up is terrible

    Ooops, volgens mij heb ik zojuist een ambtenaar in functie beledigd. Sorry pap :3

    Mij krijg je niet klein.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Just stay calm, stay calm... — Fuuuuuuuuuuck.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Some people are that gross smell in the boys' locker room. It always keeps lingering

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 16:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, de hoofdpunten van de Eerste Feministische Golf zijn de redenen, toch? Maar wat zijn de oorzaken dan? Dat is toch hetzelfde? Ik heb een hekel aan onduidelijke opdrachten. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."