• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Penoza schreef:
    (...)
    Ah ja, kun je het niet proberen af te bouwen? Jezelf trainen erin?

    Dat zou beter zijn, inderdaad. Ik hobbel maar een beetje voort ermee, dus ik zou het echt wel moeten verbeteren, haha.


    Tijd voor koffie.

    Penoza schreef:
    (...)
    Relinde, die met het korte haar. Haar vriend zat naast jou toen met mijn feest(je).


    Nawh, dat is echt balen. ;c


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Nawh, dat is echt balen. ;c


    Yuss :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zo lastig om erover te praten als ik mezelf blijf vertellen dat ik het voor de aandacht doe en dat ik mezelf aanstel. Meh.


    Your make-up is terrible

    Wat ik vandaag had moeten doen: een hele lijst aan dingen. Wat ik in werkelijkheid voor elkaar heb gekregen: één hoofdstuk voor de zoveelste Wolfstar fanfic die ik vermoedelijk nooit af zal schrijven en wat notities met te veel uitroeptekens en de woorden "PETER IS EEN VIS".


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je story is al zes keer gelezen!
    "Echt waar?!"
    Vijf keer door jou, en een keer door iemand anders.
    Hahahahaha, ik moest er echt even om lachen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 22:40 ]


    Tijd voor koffie.

    Eigenlijk ben je best oke. (:

    &ik hoop dat die gast er ook is bij de halloweenparty. Hij is best chill om mee om te gaan. Buh, ik moet nog een halloweenoutfit verzinnen. No way dat ik mn dirndll pakje weer aantrek! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kijken mensen echt naar dezelfde K3 zoekt K3 als ik?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga nu toch niet opeens ziek worden he


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Margherita schreef:
    Kijken mensen echt naar dezelfde K3 zoekt K3 als ik?


    Ja. :Y) En hoe goed Jindra ook zingt, ik vind haar gewoon niet in K3 passen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je bent best irritant


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ja. :Y) En hoe goed Jindra ook zingt, ik vind haar gewoon niet in K3 passen. ^^


    Ik vind haar stom. Ze lijkt op qua gedrag op Josje. Een Josje in K3 was wel meer dan genoeg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hey Boy is een top single. Thanks TT voor het ervoor zorgen dat ik een vrolijke dag heb gehad door jullie nieuwe single. x


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gayle schreef:
    (...)

    Ik vind haar stom. Ze lijkt op qua gedrag op Josje. Een Josje in K3 was wel meer dan genoeg.


    Same. :')

    Ik zou beter slapen. Morgen PK. Ach ja, ik heb toch amper getraind, dus veel moet ik niet verwachten. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom weer geen reactie? Ben ik wel belangrijk voor je? Er word altijd wat voor mij geplaatst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.