• Ik had geen flauw idee waar dit onderwerp neergezet moest worden. :x


    Hooi! (:


    Een heeeeeeeeeeeele poos geleden had ik ook al een topic zoals deze. Maar inmiddels schrijf ik met niemand meer brieven, en dat vind ik toch wel jammer. Echte post ontvangen vind ik geweldig, en brieven schrijven ook! Kort geleden heb ik nieuw briefpapier gekocht, en ik kan niet wachten om erop te schrijven!

    Dus, wie durft het aan om mijn brievenschrijf maatje te worden?


    Er zitten wel een paar dingen aan vast;
    - Gelieve wel in Nederland te wonen, gezien het feit dat dat het goedkoopste is, en geld voor postzegels me niet op de rug groeit. Of naja, mama. Ik gebruik mama's postzegels. Oops. :')
    - Graag iemand die wel wat vaker wil terug antwoorden en er niet na twee brieven alweer mee stopt. I mean, what's the fun about that?
    - Mocht je nog minderjarig zijn is het vast wel handig om toestemming te hebben van je ouders, gok ik zo. Wegens dat je mij dus je adres zult geven (en andersom). ^^
    - Het liefste heb ik iemand rond mijn leeftijd, maar als ik denk dat het wel klikt maakt leeftijd me eigenlijk niet zo heel veel uit. (:

    Dus, wie ben ik eigenlijk?
    Mijn naam is Yolanda (Yo, Yoyo, Yolan, Panda, Yolandapanda, Bae, Opperpanda, en ga zo maar door). Ik ben 18 jaar en verjaar op 2 december. Ik woon in een gat in Drenthe met slechts 850 inwoners. Tóch hebben we stadsrechten. :Y)
    Ik ga niet meer naar school en verdien mijn geld door op straat accordeon te spelen. Ik ben ook in te huren voor feesten en partijen e.d. Muzikant zijn is dus wat ik doe. Verder zit ik sinds kort op boogschieten en hebben we thuis vogels, twee katten en één hond waar ik helemaal gek mee ben.

    &Wie ben jij? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vond postcrossing heel erg leuk. Moet je wel meer zegels voor neerleggen, maar dan heb je wel postkaarten van over de hele wereld. :') Het zijn niet echt brieven, maar door een kaartje ben ik wel met een paar mensen gaan praten via brieven :')

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 16:50 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Donnie schreef:
    Ik vond postcrossing heel erg leuk. Moet je wel meer zegels voor neerleggen, maar dan heb je wel postkaarten van over de hele wereld. :') Het zijn niet echt brieven, maar door een kaartje ben ik wel met een paar mensen gaan praten via brieven :')


    Postcrossing. Hmm, klinkt best interessant eigenlijk. Ik zal het eens gaan Googlen, thanks! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het lijkt mij eigenlijk wel heel leuk om zoiets te doen. Ik heb ooit een penvriendin gehad toen ik een jaar of tien was, maar we stopten er na een paar maanden mee. Heel jammer eigenlijk, want het was hartstikke leuk om te doen.
    Ik ben trouwens Sanne, en ik ben 16 jaar. Op 30 april word ik 17, dat duurt dus nog een tijdje. Ik woon in een dorp in Overijssel. De laatste tijd ben ik vooral heel druk met school en werk en heb ik niet zoveel tijd voor andere dingen, maar ik vind het leuk om te winkelen, koken, lezen en schrijven.
    Wij hebben thuis een kat, drie konijnen, kippen en sinds een week een heel schattig biggetje genaamd Spekkie.
    Dus ja, als je het leuk lijkt om brieven met me te schrijven mag je me een berichtje sturen (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Lijkt me leuk om weer een keer te gaan doen, vroeger was ik er heel actief mee bezig, had op een gegeven moment best wel wat brieven geschreven en ontvangen, met sommige heb ik nog steeds, na 4 jaar, (sporadisch, dat helaas wel) contact.

    Wie ben ik?

    Sarah, 18 jaar oud en verjaar op 12 januari. (zijn we bijna even oud haha) Ik woon ook in een gat vlakbij Utrecht, en zo Nederlands als ik wel ben cross ik overal naartoe met mijn fiets want het is echt een beetje een knooppunt van allemaal plekken. (nerd)
    Ik ga naar het VAVO en zit nu in mijn examenjaar (Havo) en ik werk in het huishouden bij mensen thuis. Hierna wil ik graag naar de kunstacademie.
    Als hobby teken ik dus erg veel, spreek ik ook graag met vrienden af en houd ik van lezen en schrijven. Ik heb een haas als huisdier, hihi, een echte leuke lieverd en een lieve leukerd.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik koop echt altijd briefpapier, maar het ligt vervolgens in de kast te verstoffen.

    Mag helaas niet mijn adres doorgeven van m'n ouders, dus brievenschrijven gaat 'm niet worden, helaas.

    Ik schreef wel een tijdje met een vriendin in Duitsland, daarna gingen we mailen, toen skypen en toen appen en mja, geen brieven meer dus.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    :'( Jammer dat ik niet in nederland woont, Bae. My half sister... :'(


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik wel


    tiptoe through the tulips...

    Meeeeeeh, jammer dat ik niet in Nederland woon. Dit is iets dat ik echt graag eens zou doen. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit klinkt zo leuk! Ik schreef vroeger altijd brieven, maar niemand doet dat nu nog. Het lijkt me leuk om te doen, maar we spreken elkaar al best wel veel op what's app. Dus, I dunno, of het dan nog leuk is?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Stevenson schreef:
    Ik koop echt altijd briefpapier, maar het ligt vervolgens in de kast te verstoffen.

    Mag helaas niet mijn adres doorgeven van m'n ouders, dus brievenschrijven gaat 'm niet worden, helaas.

    Ik schreef wel een tijdje met een vriendin in Duitsland, daarna gingen we mailen, toen skypen en toen appen en mja, geen brieven meer dus.


    Als je van je briefpapier af moet... (wbw) hahaha x)



    @Perette
    Volgens mij zei je hetzelfde destijds in mijn andere topic. :'D Maak anders zelf ook zo'n topic aan? ^^

    @Marleen
    Sowwy, aaaallerliefste met iemand die ik nog niet (goed) ken. En wij praten dagelijks. :'D



    Ik heb inmiddels Sarah gecontacteerd, overigens. Tis eem zien wat mn ma ervan vindt of ik nog meer mensen ga contacteren om ook mee te schrijven, of niet. Aanmelden mag altijd nog, misschien dat mensen onderling wel met elkaar afspreken te gaan schrijven. Could be fun, right? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Als je van je briefpapier af moet... (wbw) hahaha x)



    @Perette
    Volgens mij zei je hetzelfde destijds in mijn andere topic. :'D Maak anders zelf ook zo'n topic aan? ^^

    @Marleen
    Sowwy, aaaallerliefste met iemand die ik nog niet (goed) ken. En wij praten dagelijks. :'D



    Ik heb inmiddels Sarah gecontacteerd, overigens. Tis eem zien wat mn ma ervan vindt of ik nog meer mensen ga contacteren om ook mee te schrijven, of niet. Aanmelden mag altijd nog, misschien dat mensen onderling wel met elkaar afspreken te gaan schrijven. Could be fun, right? c:


    Meen je dat? Lol, ik wist niet eens meer dat ik ooit in zo'n topic gereageerd had, haha. Ik val in herhaling.:') Maar het punt is dat mijn ouders het nooit goed vinden als ik zelf met zo'n idee kom, maar als iemand anders ermee komt dat ze het opeens wel goed vinden, haha. I'll see. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Perrette schreef:
    (...)

    Meen je dat? Lol, ik wist niet eens meer dat ik ooit in zo'n topic gereageerd had, haha. Ik val in herhaling.:') Maar het punt is dat mijn ouders het nooit goed vinden als ik zelf met zo'n idee kom, maar als iemand anders ermee komt dat ze het opeens wel goed vinden, haha. I'll see. ^^


    Pssh, your parents don't have to know. (wbw) I need to get GM. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hooverphonic schreef:
    Lijkt me leuk om weer een keer te gaan doen, vroeger was ik er heel actief mee bezig, had op een gegeven moment best wel wat brieven geschreven en ontvangen, met sommige heb ik nog steeds, na 4 jaar, (sporadisch, dat helaas wel) contact.

    Wie ben ik?

    Sarah, 18 jaar oud en verjaar op 12 januari. (zijn we bijna even oud haha) Ik woon ook in een gat vlakbij Utrecht, en zo Nederlands als ik wel ben cross ik overal naartoe met mijn fiets want het is echt een beetje een knooppunt van allemaal plekken. (nerd)
    Ik ga naar het VAVO en zit nu in mijn examenjaar (Havo) en ik werk in het huishouden bij mensen thuis. Hierna wil ik graag naar de kunstacademie.
    Als hobby teken ik dus erg veel, spreek ik ook graag met vrienden af en houd ik van lezen en schrijven. Ik heb een haas als huisdier, hihi, een echte leuke lieverd en een lieve leukerd.


    Heeel benieuwd in welk gat bij Utrecht je woont! (: (woont ook in een gat vlakbij Utrecht)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Lijkt mij ook wel leuk.='D Al ben ik bang dat je mijn handschrift niet kan lezen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Lijkt mij ook wel leuk.='D Al ben ik bang dat je mijn handschrift niet kan lezen.^^


    Mijn handschrift is ook niet geweldig. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •