• Je bent zoals altijd gewoon op Facebook. Niks bijzonders. Je verveelt je heel erg, je begint aan je leven te irriteren want niks loopt zoals je wilt.
    Je wilt Facebook net afsluiten, maar dan belt er iemand jou. Een video-call. Je twijfelt maar toch accepteer je het.
    En tot je grote verbazing, je grootste idool staat op je scherm naar je te zwaaien. Met een big smile.
    Je eerste reactie is:



    Hoe reageer je meer? Ik ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden, haha!
    Oh, en wie staat er op je beeldscherm, naar je te zwaaien? (bloos)

    Voor mij zou het Joaquin Phoenix zijn, maar ik weet echt niet of ik überhaupt snel iets zou kunnen zeggen. :') Ik zou wel graag een doodnormaal gesprek willen voeren over random dingen. Ik weet niet waarom. :')


    Caution first, always.

    I would be like 'ohmy.. no. this isn't possible,'
    Het zou een strijd tussen Chris Colfer, Finn Jones, Ki Hong Lee en Dougie Baldwin zijn denk ik. (van bekende mensen)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bij mij zouden er zoveel mensen kunnen staan, maar ik denk dat ik het meest spastisch zou worden bij Melanie Martinez c; Ik zou eerst verstijfd zijn (ik ben geen gillende fangirl, maar ja, wel EEN fangirl C; ) En daarna zou ik de hele dag met haar kunnen praten over alles c; en dan zouden we beste vrienden worden (hahaha)


    You're drowning. However, everyone around is still breathing. Fuck.

    Ik heb geen grootste idool... Dus geen idee haha


    Life is hard and then we die

    Ik zou stuiterend springen en daarna flauwvallen ofzo.

    Mja, het zou bij mij Manuel Neuer zijn.
    Of Mel Wallis de Vries.
    Of gewoon allebei tegelijk.

    Beiden zijn hele grote idolen van mij :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk dat ik iets stoms als "uhm... hallo?" zou zeggen. En vervolgens vragen waarom J.K. Rowling in vredesnaam contact zoekt met MIJ van alle mensen op deze aardbol.


    Happy Birthday my Potter!

    Owww lastig, prob word dat Twenty One Pilots - maakt niet uit welke van de twee. Oh, oh, of Russell Crowe. Gawd I love that man :') Hoewel... ik zou ook best wel eens met Carice van Houten willen praten.
    TO MANY IDOLS.
    Bij Carice zou ik nog wel wat kunnen zeggen (verwacht niet dat het iets samenhangends is), maar bij al die Amerikanen zou ik zou bang zijn dat ze zouden lachen om mijn accent ehehehe

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 20:55 ]

    Super leuk!

    Ik zou echt een What the Actual Frick Frack moment hebben als Stephen Amell of Chris Evans ineens op mijn scherm naar me zou zwaaien :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik denk dat ik heel verward zou zijn. Ik wist niet eens dat er een video call optie was op Facebook. :')

    Waarschijnlijk zou mijn idool dan Jandy Nelson zijn, of Brian Fuller. In beide gevallen zou ik vragen of ze verkeerd verbonden waren, met misschien nog een "ik ben groot fan btw geweldig werk helemaal top" erachteraan geraffeld. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou niet eens weten wie er op het scherm zou staan, haha, dus ik heb ook geen idee hoe ik zou reageren. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb geen grootste idool... Dus geen idee haha


    -

    Ik denk dat ik me kapot zou schrikken en jarenlange therapie nodig zou hebben, aangezien Heath Ledger al jaren dood is. (cat)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 21:12 ]


    everything, in time

    Poncho schreef:
    (...)

    Gaily, ik ben toch je idool? :c


    Pretty is just a pretty word.

    Emma Watson. Of J.K. Rowling. Eén van beide, gok ik haha. En ik zou volledig flabbergasted zijn, en dan vervolgens tijdens het gesprek - ervan uitgaande dat ze iets te melden heeft - me kapot schamen voor mijn slechte Engels, haha.


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Het zou me erg verbazen als J.R.R. Tolkien van de dood is opgestaan om een video-gesprek met mij te voeren.


    Rest in Peace, Son of Gondor