• Je bent zoals altijd gewoon op Facebook. Niks bijzonders. Je verveelt je heel erg, je begint aan je leven te irriteren want niks loopt zoals je wilt.
    Je wilt Facebook net afsluiten, maar dan belt er iemand jou. Een video-call. Je twijfelt maar toch accepteer je het.
    En tot je grote verbazing, je grootste idool staat op je scherm naar je te zwaaien. Met een big smile.
    Je eerste reactie is:



    Hoe reageer je meer? Ik ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden, haha!
    Oh, en wie staat er op je beeldscherm, naar je te zwaaien? (bloos)

    Ik neem video-calls niet op, dus ik zou best wel iets mislopen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eh, ik zou flauwvallen. Nee oke, idk. Eigenlijk heb ik er best een boel, maar bij een van die zou ik in mezelf schelden omdat ik geen Koreaans kan (cat).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo ik me niet voor kunnen stellen, dat Justin, 1D, Ariana of The Script me zou video bellen. Hm, alhoewel.. Zeg nooit nooit :')


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik zou gillen en laptop dichtgooien, want mijn idool is al 6 jaar dood.

    George R.R. Martin voor mijn. Waarschijnlijk zou ik helemaal gek worden en 'm daarna gaan ergeren met allemaal vragen over theorieën.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    BonnieFazbear schreef:
    Ik zou gillen en laptop dichtgooien, want mijn idool is al 6 jaar dood.


    Of het is zijn geest. Michael's geest.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik zou waarschijnlijk scheeuwen van enthousiasme en daarna beginnen huilen van geluk. En dat zou zonder twijfel Lacey Sturm zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Truster schreef:
    (...)

    Of het is zijn geest. Michael's geest.


    Nee dit is niet Michael Jackson maar Stephen Gately die ook fan was van Michael Jackson, hier een video:

    Dat zalmij nooit overkomen aangezien ik FB mijd als de pest, maar laten we onze fantasie gebruiken:

    Ik zou me afvragen waarom die idool mij zo opbellen.(;

    Het zou trouwens hoogstwaarschijnlijk Alexander Rybak, Rowling of een of andere HP acteur zijn.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 19:02 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, bij mij zouden er veel mensen kunnen staan en ik denk dat mijn eerste reactie zou zijn: 'Jesus jij lijkt op *naam*.' of gewoon een simpele, maar totaal verbaasde 'hallo'. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb geen grootste idool... Dus geen idee haha


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel cheesy, maar ze zijn gewoon belangrijk voor me
    Het zou één van de One Direction lads zijn, Liam, Louis of Harry want dat zijn mijn favorieten.
    Ik zou denk ik gaan huilen en heel hard gillen.
    Ook zou ik hem bedanken voor alles wat hij doet voor de fans en hoe hij samen met de andere lads letterlijk en figuurlijk mijn leven heeft gered.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one