• Eindelijk is het zo ver! We hebben een groep van elf mensen gekozen die ons moderatorteam komen versterken. Geef ze een hartelijk applaus!

    Blurryface
    Cersei
    Debbaut
    Delfino
    Diplodocus
    Hazy
    Ledecky
    Meraki
    Scribe
    Sherrinford
    Starlord

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 22:17 ]

    Keates schreef:
    Omfg, gefeliciteerd allemaal!!! :3

    Shit hé, ik (her)ken ze allemaal! :'D


    Nu je het zegt, ik ook. Er waren een paar namen die er in eerste instantie uit sprongen, maar het zijn in ieder geval allemaal mensen die ik weleens voorbij heb zien komen op het forum. Het forum zal zo rood lijken de komende tijd. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jezus man wat een horde. :'D Gefeliciteerd, crewbies! ^^ En welkom, neem een koekje en een glitterboa mee van het huis. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw! Ik schrok me me een ongeluk toen ik op Q kwam. (:
    Iedereen gefeliciteerd met deze functie en ik hoop dat ik een goed mede-mod ga worden. (:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 22:50 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Debbaut schreef:
    Wow, dit komt nu zo laat nogal onverwachts!

    Echt ongelofelijk bedankt allemaal!*O*

    We hebben hard doorgewerkt om het vandaag nog gedaan te krijgen. Wees blij en kijk een gegeven paard niet in de mond. We hadden net zo goed nog 10 dagen kunnen wachten als je dat liever had. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hazy schreef:
    Waaaaah, ik ben blij! :D Bedankt allemaal voor de felicitaties!
    Het is mij een eer een crewbie te zijn.

    Leuk, die vlaggetjes op de achtergrond! :'D (Is dit alleen bij de nieuwe mods? :p)


    Wat weet je toch veel over Quizlet.

    Zoals altijd twijfel ik over de meerderheid, maar volgens mij zitten er wel een paar blijvertjes tussen die zeker een aanwinst voor het team zijn go Jarne.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Jezus man wat een horde. :'D Gefeliciteerd, crewbies! ^^ En welkom, neem een koekje en een glitterboa mee van het huis. :Y)


    jip mag ik ook een glitterboa


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik schrok me dood. Maar yaaaay, ik ben echt blij! :"D
    Ook gefeliciteerd aan alle anderen! *O*


    Caution first, always.

    Needles schreef:
    (...)

    Wat weet je toch veel over Quizlet.

    Zoals altijd twijfel ik over de meerderheid, maar volgens mij zitten er wel een paar blijvertjes tussen die zeker een aanwinst voor het team zijn go Jarne.

    En Sylvie!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 22:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Nu je het zegt, ik ook. Er waren een paar namen die er in eerste instantie uit sprongen, maar het zijn in ieder geval allemaal mensen die ik weleens voorbij heb zien komen op het forum. Het forum zal zo rood lijken de komende tijd. :Y)


    Nog even en AL mijn Qvrienden zijn lid van de crew en ik blijf achter met mijn groene kleurtje die ik alleen voor blauw wil inruilen. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wooh go Anna^^ gefeliciteerd iedereen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik schrok echt toen ik mijn naam rood zag kleuren nadat ik een reactie op een topic had geplaatst. Ik ben super blij natuurlijk en bedankt voor alle felicitaties!


    16 - 09 - '17

    En nog even gefeliciteerd aan alle anderen die er ook door zijn! (:


    What would Emma do?

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    jip mag ik ook een glitterboa

    nou alleen omdat het te fab staat om hem je te ontzeggen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yaaaaay! Gefelicteerd allemaal! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mijn keuzes zitten er bij, hoera!

    Gefeliciteerd! (:


    help