• Eindelijk is het zo ver! We hebben een groep van elf mensen gekozen die ons moderatorteam komen versterken. Geef ze een hartelijk applaus!

    Blurryface
    Cersei
    Debbaut
    Delfino
    Diplodocus
    Hazy
    Ledecky
    Meraki
    Scribe
    Sherrinford
    Starlord

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 22:17 ]

    Needles schreef:
    (...)

    Wat weet je toch veel over Quizlet.

    Zoals altijd twijfel ik over de meerderheid, maar volgens mij zitten er wel een paar blijvertjes tussen die zeker een aanwinst voor het team zijn go Jarne.


    Dakjewel Nikki!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Hallo, medecollega's! *nog steeds half in schok*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Keates schreef:
    (...)

    Nog even en AL mijn Qvrienden zijn lid van de crew en ik blijf achter met mijn groene kleurtje die ik alleen voor blauw wil inruilen. :'D


    Aww. Maar je weet dat we natuuuurlijk crewleden kiezen op basis van vriendjespolitiek, dus als al je vrienden kleurtjes hebben zit je wel goed voor de volgende verkiezingen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Proficiat allemaal c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Square schreef:
    (...)

    Aww. Maar je weet dat we natuuuurlijk crewleden kiezen op basis van vriendjespolitiek, dus als al je vrienden kleurtjes hebben zit je wel goed voor de volgende verkiezingen. (nerd)


    Ik ben benieuwd of ik nog leef/op Q zit wanneer de volgende bemiddelaarsverkiezing komt. Het zal namelijk vast nog wel jaaaaaaaren duren. x)

    Mag ik niet gewoon een fancy eigen kleurtje omdat ik- ik ben? :3

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 22:44 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd of ik nog leer/op Q zit wanneer de volgende bemiddelaarsverkiezing komt. Het zal namelijk vast nog wel jaaaaaaaren duren. x)

    Mag ik niet gewoon een fancy eigen kleurtje omdat ik- ik ben? :3

    Ik stem dat jij een regenboognaam krijgt en we je de crewfunctie van mascotte geven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Blurryface schreef:
    Ik schrok me dood. Maar yaaaay, ik ben echt blij! :"D
    Ook gefeliciteerd aan alle anderen! *O*


    Gefeliciteerd. c:

    En de rest natuurlijk ook! (;


    I'll see you on the dark side of the moon

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik stem dat jij een regenboognaam krijgt en we je de crewfunctie van mascotte geven.


    Omg! Yesh! That would be freaking awesome! De regenboogpandamascotte van Quizlet! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Omg! Yesh! That would be freaking awesome! De regenboogpandamascotte van Quizlet! _O_


    Jij hebt al een speciale kleur Yo — groen. Zonder die kleur zouden de rode en blauwe usertjes helemaal nergens zijn. (:

    En ik ben het met Nikki eens. ^^ Heb al veel vertrouwen in een aantal nieuwe Mods. Good luckies!


    •

    Woah, dit wordt wel even wennen weer hoor. Sommige mensen ben ik zo erg gewend in het normale kleurtje, het is vreemd om ze dan anders te zien :'D
    Maar hoe dan ook, gefeliciteerd, nieuwe modjes!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gefeliciteerd allemaal !! ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Eerlijk gezegd ben ik het met sommigen niet eens, maar ik zie er wel een paar tussen zitten die het echt verdiend hebben c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Eerlijk gezegd ben ik het met sommigen niet eens, maar ik zie er wel een paar tussen zitten die het echt verdiend hebben c:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Caster schreef:
    (...)

    Jij hebt al een speciale kleur Yo — groen. Zonder die kleur zouden de rode en blauwe usertjes helemaal nergens zijn. (:

    En ik ben het met Nikki eens. ^^ Heb al veel vertrouwen in een aantal nieuwe Mods. Good luckies!



    Ja maar- maar. Ik ben al 7 en een half jaar groen! Op den duur is het tijd voor verandering, nietwaar? En mascotte is wel een job die bij mij past. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd! Veel succes en vooral plezier toegewenst!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn