• Eindelijk is het zo ver! We hebben een groep van elf mensen gekozen die ons moderatorteam komen versterken. Geef ze een hartelijk applaus!

    Blurryface
    Cersei
    Debbaut
    Delfino
    Diplodocus
    Hazy
    Ledecky
    Meraki
    Scribe
    Sherrinford
    Starlord

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 22:17 ]

    Congrats Marleen & Veerle! Jullie hebben het verdiend en krijgen hierbij mijn zegen als voormalig moderator.

    :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Keates schreef:
    (...)


    Ja maar- maar. Ik ben al 7 en een half jaar groen! Op den duur is het tijd voor verandering, nietwaar? En mascotte is wel een job die bij mij past. _O_


    Ik vind je leuker in het groen. (:


    Kepner schreef:
    Awww, ik vind het echt super leuk dat er nieuwe modjes zijn!! Gefeliciteerd iedereen! <3 (En eindelijk zijn Margot, Maia en ik geen crewbies meer! Nu zijn jullie het, geheheh.)

    Stiekem ben ik daar ook erg blij mee ssssst (wbw)

    GEFELICITEERD VOOR ELKE NIEUWE CREWLID (of zoals fantastisch bedacht is: crewbies)! *O*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jammer dat Nikki er niet bij zit trouwens! Ze lijkt me een erg goede moderator. Ach, volgende keer beter, Nikki. <3

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 23:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Keates schreef:
    (...)


    Ja maar- maar. Ik ben al 7 en een half jaar groen! Op den duur is het tijd voor verandering, nietwaar? En mascotte is wel een job die bij mij past. _O_


    Die regenboogkleur kan vast geregeld worden :') (wbw)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 23:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Wow, ik sta hier echt te springen nu. :'D Ik had het zelf waarschijnlijk niet meer gemerkt vandaag, moest Leah me geen berichtje op FB hebben gestuurd. Dankjewel en proficiat aan alle anderen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aliyah schreef:
    Ik ben zo focking blij voor bepaalde mensen, geez. Ik wil eerst en vooral iedereen heel erg feliciteren, zeggen dat ik super blij ben voor jullie (speciaal even aan Melissa en Jarne) en gezien ik de anderen niet goed ken, ben ik ook gewoon heel blij voor jullie! Ik weet zeker dat het hiermee helemaal goed gaat komen!


    Echt bedankt, Leah! Je bent geweldig. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @Mirte
    Ben ik wel hetzelfde kleurtje als jij, ja. C:


    @Annemiek
    Oeeeh gimme!! Gimmeeee! Al is het maar voor een dag! I want to be a rainbow! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Facilier schreef:
    Jammer dat Nikki er niet bij zit trouwens! Ze lijkt me een erg goede moderator. Ach, volgende keer beter, Nikki. <3


    Naawh, thanks. ;3 Helaas ziet niet iedereen hoe geweldig ik ben. _O_


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Naawh, thanks. ;3 Helaas ziet niet iedereen hoe geweldig ik ben. _O_


    Nou, ik moet zeggen dat ik een jaar geleden nooit had gedacht van mezelf dat dat ooit gemeend uit mijn mond zou komen, maar volgens mij zou jij een heel goede moderator zijn en ik vind je ook gewoon geweldig. Nou ja, dat is er nu ook weer uit.


    Ledecky schreef:
    (...)

    Echt bedankt, Leah! Je bent geweldig. c:


    Awh, hoe lief. c: Ik ben ook gewoon heel blij dat je deze kans hebt gekregen, want ergens vreesde voor wat je me ooit had gezegd en ik gun je dit echt heel erg. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Needles schreef:
    (...)

    Naawh, thanks. ;3 Helaas ziet niet iedereen hoe geweldig ik ben. _O_


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vedder schreef:
    Congrats Marleen & Veerle! Jullie hebben het verdiend en krijgen hierbij mijn zegen als voormalig moderator.

    :v)


    Dankjewel! (:


    The truth is out there.

    Aliyah schreef:
    (...)

    Awh, hoe lief. c: Ik ben ook gewoon heel blij dat je deze kans hebt gekregen, want ergens vreesde voor wat je me ooit had gezegd en ik gun je dit echt heel erg. c:


    Ik dacht al dat je daarom extra blij bent, haha. Maar nogmaals, bedankt! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    die vlaggetjes zijn nog voor het verjaardagsfeestje van Q. Maar doe maar alsof ze voor jullie zijn

    Ik was al aan het denken of het voor de verjaardag van Q. was, maar ik dacht dat het te toeval zou zijn dat het op dezelfde dag zou worden aangekondigd. ^^ Maar dat was dus gisteren, en gisteren was ik niet online geweest. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd allen! ;')


    Stenenlikker