• Eindelijk is het zo ver! We hebben een groep van elf mensen gekozen die ons moderatorteam komen versterken. Geef ze een hartelijk applaus!

    Blurryface
    Cersei
    Debbaut
    Delfino
    Diplodocus
    Hazy
    Ledecky
    Meraki
    Scribe
    Sherrinford
    Starlord

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 22:17 ]

    Ah wow, wat bijzonder! Bedankt allemaal! Ik zal mijn best doen, haha (:


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    Ah wow, wat bijzonder! Bedankt allemaal! Ik zal mijn best doen, haha (:


    YAAA SOPHIETJE


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    YAAA SOPHIETJE

    Wacht, heet je Sophie? OH DEAR GOD NO. (no_chears)
    Nee, grapje. Maar dat wordt nog leuk x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd allemaal!


    A girl who wonders.

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Wacht, heet je Sophie? OH DEAR GOD NO. (no_chears)
    Nee, grapje. Maar dat wordt nog leuk x'D


    Wij bèta's hebben twee Annes, jullie hebben nu twee Sophies. Misschien moet er van elk van jullie eentje ruilen? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wij bèta's hebben twee Annes, jullie hebben nu twee Sophies. Misschien moet er van elk van jullie eentje ruilen? (krul)


    ze hebben er een met een F en een met PH

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 23:49 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ik wil eigenlijk kekke bijnamen voor ze


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Wacht, heet je Sophie? OH DEAR GOD NO. (no_chears)
    Nee, grapje. Maar dat wordt nog leuk x'D


    Jammer Sophie, we hebben besloten dat door dit ongelukkige feit je toch geen moderator meer zal worden. (grapske)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    (...)

    Wij bèta's hebben twee Annes, jullie hebben nu twee Sophies. Misschien moet er van elk van jullie eentje ruilen? (krul)

    *Sofie en Sophie. Maar is goed, alleen ik bied me niet aan :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Wacht, heet je Sophie? OH DEAR GOD NO. (no_chears)
    Nee, grapje. Maar dat wordt nog leuk x'D


    Nadeel van de populairste naam van Nederland hebben (no_chears)

    @Morgat, jij verzint altijd de beste bijnamen.


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)

    Nadeel van de populairste naam van Nederland hebben (no_chears)

    @Morgat, jij verzint altijd de beste bijnamen.



    wacht maar ieshop ik bedenk wel wat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hypnotise schreef:
    (...)
    *Sofie en Sophie. Maar is goed, alleen ik bied me niet aan :Y)


    Oh, sorry! :x
    Maar hé, nu is het feit dat alle communicatie op Q via woorden op het internet verloopt een keer een groot voordeel. In real life zou niemand Sophie en Sofie uit elkaar kunnen houden, maar hier is er nog een kans. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kepner schreef:
    (...)

    Jammer Sophie, we hebben besloten dat door dit ongelukkige feit je toch geen moderator meer zal worden. (grapske)


    Ex-Moderator; in dienst vanaf 22:17 tot 23:56.


    Tijd voor koffie.

    Square schreef:
    (...)

    Oh, sorry! :x
    Maar hé, nu is het feit dat alle communicatie op Q via woorden op het internet verloopt een keer een groot voordeel. In real life zou niemand Sophie en Sofie uit elkaar kunnen houden, maar hier is er nog een kans. :Y)

    Haha, klopt. Hetzelfde probleem is nu met mijn toneelcommissie van de studievereniging, dus dit is dan best handig x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd. Waarom trouwens zo gruwelijk veel nieuwe mods? Lijkt haast overkill


    Sarah = ongewoon sexy