• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.



    ZO LEUK. Echt, ik ben geobsedeerd door zowel de videoclip als het liedje. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind h'm ook echt leuk (: en de pakjes die ze aan hebben zijn zo kexkbzjxbeb :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik vind h'm ook echt leuk (: en de pakjes die ze aan hebben zijn zo kexkbzjxbeb :9~


    Jaaa, zoveel leuke kleren! Alleen die oranje schoenen vind ik maar niets, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jaaa, zoveel leuke kleren! Alleen die oranje schoenen vind ik maar niets, haha.


    Haha ik ben vooral fan van het blauwe kleedje (: en de kleur-effect-rook-dingen zijn ook echt vet


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb ze hun nieuwe liedje al zien performen *O*


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha ik ben vooral fan van het blauwe kleedje (: en de kleur-effect-rook-dingen zijn ook echt vet


    Ik vind die pulls die ze aanhebben op die hangmat ook tof. 8D En die kleurrijke t-shirts hebben ook wel iets. Die rookeffecten, jaaaaa! Die blauwe vlag op de achtergrond doet mij denken aan de weerspiegeling van een zwembad. :')
    Maar die schoenen, nope, daar kan ik nog steeds niet bij.

    @ Margot, zwaar jaloers. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ze hadden die blauwe jurkjes ook aan toen ze gingen optreden, het leek mij ijskoud eerlijk gezegd


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ze gaan de show trouwens uitzenden op VTM :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Shit man, zelfs ik ben verliefd op dit lied.:$


    Queer zijn is gewoon alles

    Ze hebben een veel betere uitstraling vergeleken met andere liedjes, of ligt het aan mij? Leuk lied idd!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb het idee dat alles voorheen snel, snel moest gaan en het nu misschien rustiger en kwalitatiever kan?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik heb het idee dat alles voorheen snel, snel moest gaan en het nu misschien rustiger en kwalitatiever kan?

    Hmm ja, zou best zo kunnen zijn. Al moeten ze nog wel echt wat aan hun presentatie-skills doen, moet je dit zien:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Een film zit er gelukkig nog niet direct in.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hmm ja, zou best zo kunnen zijn. Al moeten ze nog wel echt wat aan hun presentatie-skills doen, moet je dit zien:


    Echt natuurlijk komt het inderdaad niet over. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    zingen kunnen ze zo te zien beter dan acteren. jezus.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried