• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.

    Over twee dagen is de nieuwe clip van Mamasé er :)


    You are my piece of paradise.

    Jammer dat het uit is tussen Marthe en haar vriendje Alexis... Zij waren zo cute samen! En volgens mij waren ze ook al 4 jaar lang samen en was hij degene die haar aanspoorde mee te doen met het programma. Ik vind dat altijd zonde als relaties dan stuk gaan. Zou het komen doordat ze nu opeens bekend is geworden?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Jammer dat het uit is tussen Marthe en haar vriendje Alexis... Zij waren zo cute samen! En volgens mij waren ze ook al 4 jaar lang samen en was hij degene die haar aanspoorde mee te doen met het programma. Ik vind dat altijd zonde als relaties dan stuk gaan. Zou het komen doordat ze nu opeens bekend is geworden?

    Ah jammer.
    Dat zou kunnen, maar het kan ook aan iets los daarvan liggen. Ik denk dat wij dta niet kunnen zeggen


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vanavond de nieuwe videoclip, yess. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Die videoclip is echt te overbelicht, haha. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Die videoclip is echt te overbelicht, haha. :'D


    Sws!

    Ik vind zelf dat de liedjes van de 'oude k3' niet echt bij de 'nieuwe k3' passen


    You are my piece of paradise.

    Gandhi schreef:
    Die videoclip is echt te overbelicht, haha. :'D


    Het heeft wel iets vind ik. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind dat overbelichte idd nog wel iets hebben, maar hij is echt ontzettend saai in mijn ogen. Na 30 seconden heb ik het er wel mee gehad :')


    Happy Birthday my Potter!

    Noooh, ze zijn vanmiddag in Den Bosch in de arena om te signeren, maar ik moet werken D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    Noooh, ze zijn vanmiddag in Den Bosch in de arena om te signeren, maar ik moet werken D:


    Pijnlijk. D;

    @ Anna, true. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er zijn geruchten dat Kathleen bij de laatste show van de oude K3 aanwezig gaat zijn. Ik hoop het zo erg. *O*

    In de tussentijd blijf ik dit luisteren. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    HAHAHAHA dat lied. :'D Ik herinner me die scènes nog! Ik vind het echt een toplied. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    HAHAHAHA dat lied. :'D Ik herinner me die scènes nog! Ik vind het echt een toplied. :'D


    Dat is mijn weker. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb maandag de hele dag aan het K3 verkeerspark moeten werken, de hele tijd naar een gigantisch plakkaat van de oude K3 kijken!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik heb maandag de hele dag aan het K3 verkeerspark moeten werken, de hele tijd naar een gigantisch plakkaat van de oude K3 kijken!:Y)

    haha nice (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn