• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.

    Firth schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het in Nederland ook zo was, maat toen ik een jaar of vijf was, was K3 echt het van het. Ik denk dat elk Vlaams meisje wel een K3-brooddoos of dekbedovertrek heeft gehad. Karen, Kristel en Kathleen waren godinnen. En ik vind dit hoe dan ook geen eerbetoon aan hen, ik vind dit teren op iets wat men moet laten rusten.


    Nou ja, ik ben zelf Vlaams, dus ik weet hoe fantastisch K3 toen was. Deze "nieuwe" K3 gaat ook nooit K3 voor me zijn, maar ik probeer gewoon de naam te laten varen en te denken dat het een andere girlsband is. Dat helpt een stuk, voor mij.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gayle schreef:
    (...)

    K3 heeft hier zelf voorgekozen..


    Nah, ze hebben het nieuws gegeven. Zelf hebben ze er wellicht niet veel over te zeggen gehad, dat zal Studio 100 wel geweest zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Chavez schreef:
    Ik hou van Gertje zijn pak! ;D


    Ik ook!


    You are my piece of paradise.

    Louvain schreef:
    Ik ben super blij met deze k3!

    Ik was eerst vrij 'anit' Lauren en achteraf gezien was dat misschien nogal kinderachtig maar ik heb het gevoel dat ze enorm perfectionistisch is en heel hard gefocust op winnen en de beste zijn waardoor ze minder 'van het scherm' spatte dan de andere meisjes.

    Marthe heeft wel overduidelijk de 'beste' stem maar ik denk niet dat dat voor problemen kan zorgen. Klaasje is trouwens zo'n ongelooflijk mooi kind! Ik kan er niet bij, echt abnormaal knap!


    Echt zo hard dit. Ik vind haar ook onwijs mooi!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    TheGirlOnFire schreef:
    (...)

    Ik ook!



    Hij is zo geniaal. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Firth schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het in Nederland ook zo was, maat toen ik een jaar of vijf was, was K3 echt het van het. Ik denk dat elk Vlaams meisje wel een K3-brooddoos of dekbedovertrek heeft gehad. Karen, Kristel en Kathleen waren godinnen. En ik vind dit hoe dan ook geen eerbetoon aan hen, ik vind dit teren op iets wat men moet laten rusten.


    Dit is gewoon een nieuwe K3 voor een nieuwe generatie in mijn ogen. Ja, wij waren fan van Karen Kristel en Kathleen en zonder Kathleen was voor mij K3 K3 al niet meer, maar het is gewoon een super leuk groepje voor jonge kinderen en dat moet echt doorgaan vind ik. Als dat met een nieuwe K3 kan, dan is dat in mijn ogen geweldig. En ze worden nu wel echt super opgeleid door Karen en Kristel die ze gaan begeleiden (en Josje, maar zij is natuurlijk Kathleen niet in mijn ogen. Ik was echt een Kathleen fan :/ ) (Ik ben overigens Nederlander)


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Dit is gewoon een nieuwe K3 voor een nieuwe generatie in mijn ogen. Ja, wij waren fan van Karen Kristel en Kathleen en zonder Kathleen was voor mij K3 K3 al niet meer, maar het is gewoon een super leuk groepje voor jonge kinderen en dat moet echt doorgaan vind ik. Als dat met een nieuwe K3 kan, dan is dat in mijn ogen geweldig. En ze worden nu wel echt super opgeleid door Karen en Kristel die ze gaan begeleiden (en Josje, maar zij is natuurlijk Kathleen niet in mijn ogen. Ik was echt een Kathleen fan :/ ) (Ik ben overigens Nederlander)


    Hier ben ik het helemaal mee eens. K3 is gewoon een fantastisch concept voor kinderen. Zij hebben echt mijn kindertijd gemaakt en ik gun dat andere kinderen ook, al zij het met een andere bezetting.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hier ben ik het helemaal mee eens. K3 is gewoon een fantastisch concept voor kinderen. Zij hebben echt mijn kindertijd gemaakt en ik gun dat andere kinderen ook, al zij het met een andere bezetting.

    Maar moet dat dan onder de naam K3?
    Het lijkt wel gemakzucht. 'Pff, K3 is succesvol, en iets nieuws op poten zetten kost tijd en moeite.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    (...)
    Maar moet dat dan onder de naam K3?
    Het lijkt wel gemakzucht. 'Pff, K3 is succesvol, en iets nieuws op poten zetten kost tijd en moeite.'


    Daar stoor ik me eigenlijk niet zo aan. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Daar stoor ik me eigenlijk niet zo aan. :')


    Ik ook niet. Ik vind het ook to be honest maar raar dat zoveel volwassen er een probleem van maken terwijl het toch voor kinderen bedoeld is :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Firth schreef:
    (...)
    Maar moet dat dan onder de naam K3?
    Het lijkt wel gemakzucht. 'Pff, K3 is succesvol, en iets nieuws op poten zetten kost tijd en moeite.'


    Ze hebben al de franchise al. Het kost tijd, moeite, geld en je moet het weer helemaal opnieuw beginnen. Niet goed voor de commerce.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    (...)

    Ze hebben al de franchise al. Het kost tijd, moeite, geld en je moet het weer helemaal opnieuw beginnen. Niet goed voor de commerce.


    Dat bedoel ik dus. :'D

    Maar wat hierboven ergens gezegd wordt; Ik ben er zeker van dat de driejarige jolige meisjes hier geen aanstoot aan nemen en even hard zullen meeblèren met de nieuwe K3-liedjes als ik gedaan heb.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    TheGirlOnFire schreef:
    Die jurk van Josje trouwens:




    Dat is toch ook weer overdreven!


    Ja die had Gert ook aan, alleen dan met ander knuffeltjes!! En wij hebben gister zelfs getemd op dit groepje!! En ze hebben gewonnen!!!! Jeej


    Treat People With Kindness

    Jammer dat Lauren het niet is geworden.

    Maar deze zullen het ook wel goed doen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Firth schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik dus. :'D

    Maar wat hierboven ergens gezegd wordt; Ik ben er zeker van dat de driejarige jolige meisjes hier geen aanstoot aan nemen en even hard zullen meeblèren met de nieuwe K3-liedjes als ik gedaan heb.

    En de nieuwe groep mag gewoon de oude liedjes gebruiken!
    Yay voor de kindjes en yay voor ons!
    Een nieuwe band zou afgeschilderd worden als een "afkooksel" van k3. Dan kunnen ze meteen een nieuwe K3 maken. Ook bestaan er toch geen meidengroepen meer voor de kleintjes? Vroeger hadden we nog de M-Kids enzo.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please