• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.

    JamesPotter schreef:
    Op youtube kijk ik soms een aflevering van 'Hallo K3' en ik vind het soms zo grappig(': hebben jullie dat programma ooit gezien?

    Jaaaa, dat vond ik zo leuk. Mijn zus kijkt het nu soms op haar gsm en soms kijk ik nog wel eens mee ^^ Ik zal er misschien nog eens een paar kijken (:


    <3

    JamesPotter schreef:
    Op youtube kijk ik soms een aflevering van 'Hallo K3' en ik vind het soms zo grappig(': hebben jullie dat programma ooit gezien?


    Ik heb tijdens de examens alle afleveringen gekeken die er op Youtube staan. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, ik had het gezien. Volgens mij wilden ze de nadruk meer leggen op de nieuwe dan op de oude en was het daardoor dat Kathleen niet mee zou (mogen?) doen.


    Jep, dat zeiden ze inderdaad. Ze willen het 'afscheid' niet benadrukken, maar wel het feit dat K3 gewoon door blijft gaan.

    @ Jarne, dat was dus ook wat ik dacht. Letterlijk iedereen van onze leeftijd hoopte daarop, denk ik. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor de mensen met fb: ze zenden zometeen de laatste show live uit, via fb streaming!


    Deep inside, I've never felt alive

    ^Dat vind ik wel leuk.
    Alleen vind ik het hele marketing gedoe redelijk scheef.
    Eerst zijn er slechts beperkte shows, waar er steeds meer en meer bijkomen. Die dan nog eens gefilmd wordt. En dan gratis op fb verschijnt. Je moet het maar begrijpen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Theodosia schreef:
    ^Dat vind ik wel leuk.
    Alleen vind ik het hele marketing gedoe redelijk scheef.
    Eerst zijn er slechts beperkte shows, waar er steeds meer en meer bijkomen. Die dan nog eens gefilmd wordt. En dan gratis op fb verschijnt. Je moet het maar begrijpen.


    Welcome to the exciting world of Studio 100!(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Of toch niet...
    Ik snap het niet meer D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Flabbergasted schreef:
    Of toch niet...
    Ik snap het niet meer D:


    Wat snap je niet? De marketingstrategie van Studio 100?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Schouwer schreef:
    (...)

    Wat snap je niet? De marketingstrategie van Studio 100?:'D

    Of 't nu online komt of niet...


    Deep inside, I've never felt alive

    Flabbergasted schreef:
    Voor de mensen met fb: ze zenden zometeen de laatste show live uit, via fb streaming!


    Link? Ik zie hem niet..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik las dat er technische problemen waren en dat ze het daardoor niet live gaan uitzenden. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, ik zie alleen maar korte filmpjes D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vond het afscheid eigenlijk vrij teleurstellend ... Had er echt veel meer van verwacht. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    Ik vind dit stukje wel mooi! Leuk dat Winston Post (Bas uit K3) nog even een laatste woordje doet samen met Gertje.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Van wat ik heb gezien, is het grotendeels hetzelfde als de andere shows. Dat is echt een teleurstelling.

    Enkel dat van Gert was toen niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.