• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.

    Gayle schreef:
    (...)

    Josje en Jindra zijn ongeveer ook hetzelfde qua karakter. En een Josje is genoeg in K3. Bah.


    Ik ben het echt helemaal met je eens. :'D Ik denk wel dat ze bij Studio 100 al door hebben dat ze Jindra er best niet inzetten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben voor Hanne, Lauren en Marthe. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben voor Hanne, Lauren en Marthe. =)


    Ik ben voor Hanne, Lauren en Klaasje.


    You are my piece of paradise.

    Scandal schreef:
    Ik ben voor Hanne, Lauren en Marthe. =)


    Dat wordt het normaal gezien niet vrees ik, want er zit geen Nederlandse bij dan. Dat is de doodsteek anders. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    TheGirlOnFire schreef:
    (...)

    Ik ben voor Hanne, Lauren en Klaasje.

    Dat vind ik ook een optie. =)

    Ik was eerst ook fan van Jindra, maar ik vind dat andere kandidaten meer vooruitgang hebben gemaakt en veel mooier kunnen zingen dan haar.
    Ik denk dat het doen voor de roem eigenlijk niet zo bedoeld was, maar dat het zo over komt. Ze weet gewoon wat haar doel is en dat wil ze graag halen. Als ze op voorhand al gaat zeggen dat ze het toch niet gaat halen, dan ga je automatisch ook slechter zingen omdat je er toch al niet in geloofd.

    Ik ga proberen vanavond naar de liveshow te zien. Maar ik haal dat nooit want ik ben dan altijd al weg. D:
    Dus vanavond proberen thuis te blijven. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben al helemaal fan. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat wordt het normaal gezien niet vrees ik, want er zit geen Nederlandse bij dan. Dat is de doodsteek anders. :')

    Nou, niet per se. Als ze het echt doen om een combinatie van vrschillende landen, dan hadden ze Nora er in moeten laten zitten. Dan had je NL's, Belgisch en Marokkaans. Ahja, ik bedoel maar: ze moeten kiezen wie het beste kan zingen, of dat nu 3 Vlaamse meisjes zijn of 3 NL'se meisjes of een combinatie. K3 was al voor Josje een hit in Nederland, toen vond men het ook niet erg dat het 3 Vlamingen waren. =)

    Ik ben benieuwd naar de haarkleuren vanavond. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ledecky schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens. :')
    Mijn favoriete bezetting is Hanne-Klaasje-Marthe. Dat is trouwens ook de uitkomst van allerlei (Belgische) polls. ^^


    Ooooh, please, niet Hanne. Ik heb de show nog maar één keer gedeeltelijk bekeken, gewoon om ze te horen zingen en Hanne zingt heel toonvast, maar ze heeft echt geen zangstem. Het is niet zangerig gezongen, als je begrijpt wat ik bedoel. Meer alsof ze het zegt dan dat ze het zingt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Het valt me wel een klein beetje op met die kleuren.
    Daarmee bedoel ik met dat ze alle 3 blauw hebben en van de andere 2 geel hebben en een ander nog roze.


    You are my piece of paradise.

    Scandal schreef:
    (...)
    Nou, niet per se. Als ze het echt doen om een combinatie van vrschillende landen, dan hadden ze Nora er in moeten laten zitten. Dan had je NL's, Belgisch en Marokkaans. Ahja, ik bedoel maar: ze moeten kiezen wie het beste kan zingen, of dat nu 3 Vlaamse meisjes zijn of 3 NL'se meisjes of een combinatie. K3 was al voor Josje een hit in Nederland, toen vond men het ook niet erg dat het 3 Vlamingen waren. =)

    Ik ben benieuwd naar de haarkleuren vanavond. =D


    Maar Nora zong gewoon vals. Best dat ze er een Marokkaanse in wilden hebben, maar ze zong de keer dat ik het zag gewoon echt vals.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    (...)

    Ooooh, please, niet Hanne. Ik heb de show nog maar één keer gedeeltelijk bekeken, gewoon om ze te horen zingen en Hanne zingt heel toonvast, maar ze heeft echt geen zangstem. Het is niet zangerig gezongen, als je begrijpt wat ik bedoel. Meer alsof ze het zegt dan dat ze het zingt.


    Ik vond haar auditie anders wel mooi...


    https://youtu.be/3siCJQRr6GU

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 14:26 ]


    You are my piece of paradise.

    Scandal schreef:
    (...)
    Nou, niet per se. Als ze het echt doen om een combinatie van vrschillende landen, dan hadden ze Nora er in moeten laten zitten. Dan had je NL's, Belgisch en Marokkaans. Ahja, ik bedoel maar: ze moeten kiezen wie het beste kan zingen, of dat nu 3 Vlaamse meisjes zijn of 3 NL'se meisjes of een combinatie. K3 was al voor Josje een hit in Nederland, toen vond men het ook niet erg dat het 3 Vlamingen waren. =)

    Ik ben benieuwd naar de haarkleuren vanavond. =D


    Ik vond Nora in het begin ook echt super en ik dacht dat ze er sowieso wel bij zou zitten, maar ze zong echt te vals naar het einde toe. :/
    Als het echt van de zang afhangt, zou ik Hanne er niet instoppen. Ze is mijn absolute favoriet, maar Jindra zingt bijvoorbeeld wel beter. Ik denk gewoon dat Gert puur voor de 'commerce' er sowieso een Nederlandse in zet. Daarom is Josje het uiteindelijk ook geworden, denk ik. :')

    Ik ook! Ik hoop dat ze gewoon één bruinharige rood hebben gekleurd, dat lijkt me de simpelste oplossing. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    TheGirlOnFire schreef:
    (...)

    Ik vond haar auditie anders wel mooi...


    https://youtu.be/3siCJQRr6GU


    Ik zeg ook niet dat ze niet mooi zingt, ze heeft een heel mooi accent (vind ik) en het klinkt ook goed, want ze zingt heel mooi op toon, maar er zit naar mijn zin nogal weinig gevoel in, mede door het hele zeg-zing gedoe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik vond Nora in het begin ook echt super en ik dacht dat ze er sowieso wel bij zou zitten, maar ze zong echt te vals naar het einde toe. :/
    Als het echt van de zang afhangt, zou ik Hanne er niet instoppen. Ze is mijn absolute favoriet, maar Jindra zingt bijvoorbeeld wel beter. Ik denk gewoon dat Gert puur voor de 'commerce' er sowieso een Nederlandse in zet. Daarom is Josje het uiteindelijk ook geworden, denk ik. :')

    Ik ook! Ik hoop dat ze gewoon één bruinharige rood hebben gekleurd, dat lijkt me de simpelste oplossing. :'D



    Dat laatste hebben ze al gedaan. Zoiets hoorde ik laatst op het nieuws.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Weet iemand trouwens misschien waar ik de afleveringen van het boorcamp kan vinden, ik had die niet gezien en ben wel nieuwsgierig?


    You are my piece of paradise.