• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.

    Chavez schreef:
    Ik lees hier dat niemand echt fan is van Jindra.
    'k Heb eerder het gevoel dat er 2 uitersten zijn: oftewel wil je dat ze erin zit, oftewel doet ze het voor de aandacht.
    Volgens mij is het ook het laatste. Ik heb ook het gevoel dat Lisa het uiteindelijk doet om beroemd te worden.

    Mijn favoriete K3 is: Hanne, Marthe en Klaasje.


    Yay, high five, Nele! :D

    TheGirlOnFire schreef:
    Maar Lauren heeft ook een voorsprong, want ze heeft ooit samen met nog een meisje Belgie vertegenwoordigt voor het junior eurosong festival en ze heeft nog meegespeeld in galaxy park.


    Dat is niet altijd in het voordeel, hoor. ^^
    Marthe zingt trouwens ook al jaren in het Studio 100 koor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik heb net een foto gepost? :')


    Ik weet het...
    Ik zag gewoon dat artikel voorbij komen.

    Maar zien jullie wie de eerste en de laatste zijn?


    You are my piece of paradise.

    Chavez schreef:
    Het is echt slim geweest om zelf te bepalen welk haarkleur wie heeft; Daarmee hebben ze zelf 90% in de hand wie K3 wordt.


    Jep, da's waar. Volgens mij staat het al een paar weken vast wie het wordt. En blijkbaar heeft het publiek deze aflevering slechts een klein aandeel, uiteindelijk is het Gert die beslist (heb ik toch gehoord).


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kijk ook natuurlijk vanavond. c:


    Pretty is just a pretty word.

    TheGirlOnFire schreef:
    (...)

    Ik weet het...
    Ik zag gewoon dat artikel voorbij komen.

    Maar zien jullie wie de eerste en de laatste zijn?


    Marthe is de eerste, Lisa de laatste. (van links begonnen)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:

    Marthe zingt trouwens ook al jaren in het Studio 100 koor.[/i]



    Echt?


    You are my piece of paradise.

    Lol ik was juist fan van Jindra, maar ik heb het de afgelopen keren niet kunnen zien. Ik vind de meisjes die er nu in zitten sws allemaal wel leuk. Ik denk dat ik voor Hanne, Marthe en Jindra zou kiezen als ik nu een k3 zou kiezen, maar we zullen het wel zien ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jep, da's waar. Volgens mij staat het al een paar weken vast wie het wordt. En blijkbaar heeft het publiek deze aflevering slechts een klein aandeel, uiteindelijk is het Gert die beslist (heb ik toch gehoord).


    Ja, uiteraard. Studio 100 wil geld maken, natuurlijk willen ze zelf beslissen wie het wordt en het niet aan het toeval overlaten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik vindt Jindra het beste en leukste

    Jindra-auren-Hanne

    Ik heb het eigenlijk niet zo gevolgd, maar aan de beelden die ik heb gezien vind ik écht dat die Marthe erin moet zitten.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    TheGirlOnFire schreef:
    (...)


    Echt?


    Jep, al negen jaar geloof ik. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind die Jindra trouwens best leuk als ik zo eens kijk naar haar prestaties. Ze zingt echt met het meest overtuigingskracht en meest pit, dat mag ook wel eens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik hoop dat het Marthe, Klaasje en Lauren wordt. Ik snap niet wat iedereen zo leuk vindt aan Hanne. Ik vind haar echt zo'n schuchter ding waar nauwelijks volume uitkomt. Ik gun het haar wel, overigens, en ik denk ook dat ze het wordt, maar ik vind haar van de overgebleven mensen het zwakst.

    Sowieso vind ik het nu met die haarkleuren vet raar, want wat als twee blondines toevallig het beste zijn?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 15:10 ]


    She's imperfect but she tries

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jep, al negen jaar geloof ik. (:



    Oh oke, maar waarschijnlijk zijn er nog meer die dat niet weten. En voor België zal Lauren wel meer kans hebben volgens mij.


    You are my piece of paradise.

    Het enige waar ik mij bij Jindra aan stoor is hoe haar glimlach zo overdreven nep lijkt te zijn. Haar zangkunsten zijn daarentegen echt goed.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 15:09 ]


    Pretty is just a pretty word.