• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.

    Aliyah schreef:
    (...)

    Ooooh, please, niet Hanne. Ik heb de show nog maar één keer gedeeltelijk bekeken, gewoon om ze te horen zingen en Hanne zingt heel toonvast, maar ze heeft echt geen zangstem. Het is niet zangerig gezongen, als je begrijpt wat ik bedoel. Meer alsof ze het zegt dan dat ze het zingt.


    Ik kan je mening wel begrijpen. ^^ Alsnog vind ik haar de meest naturelle en vriendelijke uitstraling hebben van iedereen. In groep vind ik haar ook heel leuk en vanaf het begin ben ik echt gek op haar. Ik kan niet precies verklaren wat het is. :')

    Plus, ze staat sowieso het beste van allemaal met rode haren. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 14:31 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gayle schreef:
    (...)


    Dat laatste hebben ze al gedaan. Zoiets hoorde ik laatst op het nieuws.


    Niemand weet toch exact wiens haar ze allemaal gingen verven? Het was alleszins toch de bedoeling dat het geheim bleef. :') Maar het lijkt me zeer dom om eerst een blonde rood te kleuren en dan een bruine blond. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Niemand weet toch exact wiens haar ze allemaal gingen verven? Het was alleszins toch de bedoeling dat het geheim bleef. :') Maar het lijkt me zeer dom om eerst een blonde rood te kleuren en dan een bruine blond. :'D


    Ik vind het sowieso achterlijk dat ze van elk kleur één willen. Ga voor wie goed zingt en in K3 past, niet voor wie de mooiste tint blond van haar heeft.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit word trouwens de eerste single van de nieuwe K3:


    http://vtm.be/k3-zoekt-k3/ontdek-als-eerste-het-nieuwe-k3-nummer#hash-video-hl|block-vtm-blocks-vtm-blocks-most-popular|134460


    You are my piece of paradise.

    Ik ben het eens met Scandal. Hanne, Lauren en Marthe. Of misschien in plaats van Marthe, Klaasje. Zolang Jindra er maar niet in zit, eigenlijk.


    Ex astris, sciencia

    Om de één of andere reden ben ik écht niet voor Lauren. Kan liggen aan het feit dat ik van meerdere mensen (een vriendin en mijn muziekleerkracht) gehoord heb dat ze niet het aangenaamste karakter heeft, maar zich nogal voelt, maar ik ben er sinds dan niet echt meer voor. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahahaha. Kijk wat ik zag op Twitter. :'D Gerard is wat onvoorzichtig geweest, zo te zien.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat had ik dus echt verwacht. Dit steunt het brooddozen-geval wel. Lauren, Jindra en Hanne moeten allemaal niet tegen elkaar. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ledecky schreef:
    Hahahaha. Kijk wat ik zag op Twitter. :'D Gerard is wat onvoorzichtig geweest, zo te zien.


    Oh wauw, lekker slim. :')


    Caution first, always.

    Maar Lauren heeft ook een voorsprong, want ze heeft ooit samen met nog een meisje Belgie vertegenwoordigt voor het junior eurosong festival en ze heeft nog meegespeeld in galaxy park.


    You are my piece of paradise.

    Ik lees hier dat niemand echt fan is van Jindra.
    'k Heb eerder het gevoel dat er 2 uitersten zijn: oftewel wil je dat ze erin zit, oftewel doet ze het voor de aandacht.
    Volgens mij is het ook het laatste. Ik heb ook het gevoel dat Lisa het uiteindelijk doet om beroemd te worden.

    Mijn favoriete K3 is: Hanne, Marthe en Klaasje.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    TheGirlOnFire schreef:
    Maar Lauren heeft ook een voorsprong, want ze heeft ooit samen met nog een meisje Belgie vertegenwoordigt voor het junior eurosong festival en ze heeft nog meegespeeld in galaxy park.


    Ja, I remember. Get up, tezamen met Jill. :') Get up, get up, zet de wereld op z'n kop. Get up, get up, it's a party, a-ah.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    (...)

    Ja, I remember. Get up, tezamen met Jill. :') Get up, get up, zet de wereld op z'n kop. Get up, get up, it's a party, a-ah.


    Heb het net geluisterd.
    Kijk dit artikel trouwens, ze voorspellen de haarkleuren: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151105_01957076

    Het zou pijnlijk zijn moest het echt waar zijn en Hanne en Lauren dan tegen elkaar moeten.


    You are my piece of paradise.

    TheGirlOnFire schreef:
    (...)

    Heb het net geluisterd.
    Kijk dit artikel trouwens, ze voorspellen de haarkleuren: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151105_01957076

    Het zou pijnlijk zijn moest het echt waar zijn en Hanne en Lauren dan tegen elkaar moeten.


    Ik heb net een foto gepost? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is echt slim geweest om zelf te bepalen welk haarkleur wie heeft; Daarmee hebben ze zelf 90% in de hand wie K3 wordt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please