• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.

    Aliyah schreef:
    (...)

    Ja, uiteraard. Studio 100 wil geld maken, natuurlijk willen ze zelf beslissen wie het wordt en het niet aan het toeval overlaten.


    Feit. ^^ Ze hebben de afgelopen weken door de stemming gewoon willen zien wie er goed lag bij het publiek. Ik vind ook dat je aan hun commentaren ook kunt merken wie ze uiteindelijk zullen kiezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mignon schreef:
    Ik hoop dat het Marthe, Klaasje en Lauren word

    Sowieso vind ik het nu met die haarkleuren vet raar, want wat als twee blondines toevallig het beste zijn?

    Dat hebben ze denk ik expres zo gedaan, zodat er minder gestuurd kan worden door het publiek en meer gestuurd door de mensen van k3 zelf.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 15:10 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Wat is jullie lievelingsliedje van K3 eigenlijk?


    You are my piece of paradise.

    TheGirlOnFire schreef:
    (...)


    Oh oke, maar waarschijnlijk zijn er nog meer die dat niet weten. En voor België zal Lauren wel meer kans hebben volgens mij.


    Dat is gewoon gezegd geweest bij de auditie, dus volgens mij weten de meesten het wel.
    Ik denk het niet hoor, heel veel mensen zijn team Marthe. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Disgust schreef:
    (...)
    Dat hebben ze denk ik expres zo gedaan, zodat er minder gestuurd kan worden door het publiek en meer gestuurd door de mensen van k3 zelf.
    Whoops mijn post was nog niet af haha, dikke vingers op een mobiel gaan niet goed samen. Maar dat vrees ik inderdaad ook. En hoe duidelijk is het wel niet dat Gert Jindra er in wil? :')


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    (...)Whoops mijn post was nog niet af haha, dikke vingers op een mobiel gaan niet goed samen. Maar dat vrees ik inderdaad ook. En hoe duidelijk is het wel niet dat Gert Jindra er in wil? :')

    Oh echt? Ik heb dat niet zo gemerkt. We merken het vanavond. Ik vind, zoals jij aangeeft in je up-to-date-post :Y), Hanne ook het zwakst. Ik vind haar eigenlijk niet eens zo goed zingen..


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil graag dat Lisa er in zit. Verder weet ik het niet zo goed


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mignon schreef:
    (...)Whoops mijn post was nog niet af haha, dikke vingers op een mobiel gaan niet goed samen. Maar dat vrees ik inderdaad ook. En hoe duidelijk is het wel niet dat Gert Jindra er in wil? :')


    Helemaal niet duidelijk, vind ik? :'D Hij heeft twee weken geleden gezegd dat ze moest oppassen dat ze niet te arrogant overkwam. En dat kinderen niet alleen het meisje met de meeste kwaliteiten willen, maar ook een leuk meisje.
    Ik denk dat Klaasje stukken beter onthaald zal worden door het publiek. Ze is echt populair geworden.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 15:17 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe leuk zou het trouwens wel niet zijn moest Kathleen plots verschijnen vanavond? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2513812/2015/11/04/Zo-zal-de-finale-van-K3-zoekt-K3-verlopen.dhtml

    Oké, ik ben officieel niet meer mee. :') Krijgt elk persoon verschillende haarkleuren of wat, die avond?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ledecky schreef:
    Hoe leuk zou het trouwens wel niet zijn moest Kathleen plots verschijnen vanavond? ^^


    Awesome, haah. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ledecky schreef:
    Hoe leuk zou het trouwens wel niet zijn moest Kathleen plots verschijnen vanavond? ^^


    Jepp!
    Ik vind het wel jammer dat ze Kathleen niet laten meedoen in de jury.


    You are my piece of paradise.

    Ledecky schreef:
    Hoe leuk zou het trouwens wel niet zijn moest Kathleen plots verschijnen vanavond? ^^

    Daar hoop ik echt op..


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vond het wel een beetje stom toen Kathleen solo begon...


    You are my piece of paradise.

    Aliyah schreef:
    http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2513812/2015/11/04/Zo-zal-de-finale-van-K3-zoekt-K3-verlopen.dhtml

    Oké, ik ben officieel niet meer mee. :') Krijgt elk persoon verschillende haarkleuren of wat, die avond?


    Met de zes kandidates kunnen ze nog acht verschillende indelingen maken, rekening houdend met de haarkleuren die ze hebben nu. ^^

    Klaasje - Marthe - Hanne
    Klaasje - Marthe - Lisa
    Klaasje - Lauren - Hanne
    Klaasje - Lauren - Lisa
    Jindra - Marthe - Hanne
    Jindra - Lauren - Hanne
    Jindra - Marthe - Lisa
    Jindra - Lauren - Lisa

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 15:28 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.