• ×Ava's Coverstore×


    Ik heb al meerdere coverstores gehad die allemaal dood zijn gebloed, maar omdat ik het nog erg leuk vind, hierbij toch een nieuwe.
    Laat wel graag wat informatie achter, want ik kan natuurlijk geen gedachtes lezen ^^
    Als je dit lijstje invult kom je al een eind:


    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*
    Username (En moet die erop?):*
    Korte samenvatting:*
    Plaatjes:
    Horizontaal/Verticaal:*
    Sfeer:*
    Faceclaims:
    Extra?:


    Sterretje= verplicht
















    Regels:
    Tja, niemand vindt regels leuk, maar om deze coverstore een beetje op orde te houden heb ik ze wel.
    ×Ik ben ook maar een mens, met een leven buiten Quizlet, dus ga niet lopen dringen en zeuren. Ik krijg er niet meer motivatie van. (Al mag een berichtje wel als je al een tijd zit te wachten)
    ×Ik neem aanvragen buiten het lijstje niet aan, want dat lijstje is er omdat ik dat lijstje begrijp.
    ×Probeer niet meer dan drie aanvragen per maand te doen. Er zijn ook anderen die een cover willen.


    Ik kan niet beloven dat ik de wachtlijst precies af ga, maar aangezien ik maar heel kort over een cover doe, zal ik het denk ik wel zo goed mogelijk kunnen volgen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 12:14 ]


    obsessive rage


    yourfriend schreef:
    Titel en moet die erop: Een jaar met jou
    Username (En moet die erop?):* Yourfriend en Golden_Ratio
    Korte samenvatting:* Een man betaald een vrouw 1 miljoen euro als zij 1 jaar zich voordoet als zijn vriendin. Ze worden echt verliefd maar de vrouw houdt er een dubieus verleden op na, met onder andere een dochtertje.
    Plaatjes:
    https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyotm9p53MAhVMuBQKHfa9ApoQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fexplore%2Fsophie-turner%2F&psig=AFQjCNGs8VOIy4J04fGR6SOaNP_xcibhdw&ust=1461244857725834



    Horizontaal/Verticaal:* horizontaal
    Sfeer:* romantisch, mysterieus
    Faceclaims: ?
    Extra?: voor de vrouw mag je best een ander plaatje gebruiken het is sophie turner. Laat vooral je creativiteit er op los!


    Hii, waarschijnlijk hebben jullie al een andere maar ik heb besloten de covers die er staan toch te maken.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 14:54 ]


    obsessive rage


    Lisadragonrider schreef:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* ja De super 5
    Username (En moet die erop?):* nee lisa1zusvanEmma wel mijn naam: Elisa
    Korte samenvatting:*
    5 kinderen vinden een kistje met 5 kettingen en als ze die kettingen aan doen krijgen ze krachten ze komen iemand tegen van wie ze pakken en maskers krijgen en samen beschermen ze de stad.
    Plaatjes:



    (iets van een rond schild wat je om je heen kan doen (als kracht) )




    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* spannend maar ook vrolijk
    Faceclaims: ?
    Extra?: nee, veras me


    Het is niet echt wat ik wilde, maar ik hoop dat het wel in de buurt komt van wat jij wilde.


    obsessive rage

    Titel en moet die erop:* The Hunter and the Prey Ja graag erop
    Username (En moet die erop?):* nee maar wel dit: Written by Sharon
    Korte samenvatting:*

    Melissa is een vampier, nouja half vampier maar leeft in zoverre het mogelijk is een normaal tienerleven. Online heeft ze een beste vriend genaamd Hunter. Op een dag komt er een nieuwe jongen in haar klas en het veranderd grof gezegd haar leven. niet alleen is deze jongen dezelfde jongen die ze online kent Hunter, maar hij is tevens ook een vampierenjager. Alles verandert als ze definitief een relatie aangaan en Melissa op haar 17de veranderd in een echte vampier. Kies ze voor haar eigen toekomst met een prijs op haar hoofd? Of gaat ze voor hoe het lot het heeft beslist voor haar?


    Plaatjes en faceclaims:
    Faceclaims: Mia Wasikowska ( Voornamelijk als Alice in Wonderland)
    Harry Treadaway

    http://pxhst.co/avaxhome/e6/ab/0026abe6_medium.jpeg
    http://www.fansshare.com/media/content1/550x298_mia-wasikowska-discusses-working-in-indie-films-after--alice-in-wonderland--1714.jpg
    http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/d7/16/d716a5ae9f0491bca3cc1ef83ee3daea.jpg?itok=mVlL9OV0
    http://iv1.lisimg.com/image/7213529/565full-harry-treadaway.jpg

    Horizontaal/Verticaal:* kijk maar hoe het past
    Sfeer:* Dark Romance

    Extra?: Verras me maar. Als je vragen hebt hoor ik het wel


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    HalfBloodPrince schreef:
    Titel en moet die erop:* The Hunter and the Prey Ja graag erop
    Username (En moet die erop?):* nee maar wel dit: Written by Sharon
    Korte samenvatting:*

    Melissa is een vampier, nouja half vampier maar leeft in zoverre het mogelijk is een normaal tienerleven. Online heeft ze een beste vriend genaamd Hunter. Op een dag komt er een nieuwe jongen in haar klas en het veranderd grof gezegd haar leven. niet alleen is deze jongen dezelfde jongen die ze online kent Hunter, maar hij is tevens ook een vampierenjager. Alles verandert als ze definitief een relatie aangaan en Melissa op haar 17de veranderd in een echte vampier. Kies ze voor haar eigen toekomst met een prijs op haar hoofd? Of gaat ze voor hoe het lot het heeft beslist voor haar?


    Plaatjes en faceclaims:
    Faceclaims: Mia Wasikowska ( Voornamelijk als Alice in Wonderland)
    Harry Treadaway

    http://pxhst.co/avaxhome/e6/ab/0026abe6_medium.jpeg
    http://www.fansshare.com/media/content1/550x298_mia-wasikowska-discusses-working-in-indie-films-after--alice-in-wonderland--1714.jpg
    http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/d7/16/d716a5ae9f0491bca3cc1ef83ee3daea.jpg?itok=mVlL9OV0
    http://iv1.lisimg.com/image/7213529/565full-harry-treadaway.jpg

    Horizontaal/Verticaal:* kijk maar hoe het past
    Sfeer:* Dark Romance

    Extra?: Verras me maar. Als je vragen hebt hoor ik het wel


    Als er iets anders moet, zeg het maar ^^


    obsessive rage

    Titel en moet die erop:* Plague, moet er wel op.
    Username (En moet die erop?):* Shireen, heel klein ergens onderin erop.
    Korte samenvatting:*

    Canning (voormalig Zuid-Noorwegen), 2386 — Een samenleving uit elkaar gevallen, en met brute kracht weer terug in elkaar gezet. Scheef.
    Golf één: toen in 2377 een extreem dodelijk en besmettelijk virus uitbrak, dat zich alleen onder vrouwen verspreidde, brak de paniek voor het eerst los. Zonder behandeling, en met een case fatality rate van 90%, liet het virus de autoriteiten al snel geen andere keus dan executie van meer dan 150.000 vrouwen en meisjes. Golf twee: rellen braken uit. Niet door het uitroeien van zo veel meisjes en vrouwen, maar door de huizen- en hongersnood die uitbreekt. De schuld wordt gegeven aan de vrouwen, kwetsbaar voor het virus. Ze kregen de schuld van het ontstaan van de chaos, waardoor zij doelwit worden van allerlei soorten uitingen van ongenoegen en agressie van het mannelijke deel van de samenleving.
    Golf drie: herordening. Nadat het wekelijkse dodenaantal begon af te nemen, begon de wederopbouw. Om besmetting tot in de uiterste puntjes te voorkomen, werden de vrijheid en mogelijkheden van de vrouwen strict gelimiteerd, tot een punt waarop ze nauwelijks meer iets over zichzelf te zeggen hebben. Alle uiteindelijke bepalingen komen op de man uit. De kloof tussen arm en rijk wordt hierbij ook steeds groter. Enkel getrouwde vrouwen hebben recht op een woning, en enkel getrouwde vrouwen die minder dan 40% kans hebben om het virus op te lopen hebben recht op werk. De rest wordt hierdoor gedwongen om op straat of in een vrouwenopvang te leven, waar het virus vrij baan heeft. Diegenen zonder de hulp en bescherming van een man, hebben geen kans op een goed leven. Maar zodra het virus begint uit te doden, en de samenleving weer stabiel is, komen de vrouwen in wederopstand.

    Plaatjes: Viktoria
    Magnus 1 of Magnus 2
    Julith
    plague doctor (optioneel en als je hem gebruikt niet te opvallend)
    Horizontaal/Verticaal:* Hmmm, ik ga eens voor horizontaal als het kan (:
    Sfeer:* Het speelt zich af in de toekomst, maar het moet er niet heel futuristisch uitzien. De sfeer van licht in de duisternis, maar dan het licht dat het meeste voorkomt en centraal staat, als je begrijpt wat ik bedoel :')
    Faceclaims: Viktoria: Lagertha Lothbrok
    Magnus: Ragnar Lothbrok
    Julith: Katniss Everdeen
    Extra?: alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 20:23 ]


    how dare you speak of grace

    Leuk!

    WensAter schreef:


    (...)

    Als er iets anders moet, zeg het maar ^^




    OMG!!!!! YES YES!!!! Dat kon zo de boekcover zijn.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Awh thanks c:


    obsessive rage

    Shireen schreef:
    Titel en moet die erop:* Plague, moet er wel op.
    Username (En moet die erop?):* Shireen, heel klein ergens onderin erop.
    Korte samenvatting:*
    Canning (voormalig Zuid-Noorwegen), 2386 — Een samenleving uit elkaar gevallen, en met brute kracht weer terug in elkaar gezet. Scheef.
    Golf één: toen in 2377 een extreem dodelijk en besmettelijk virus uitbrak, dat zich alleen onder vrouwen verspreidde, brak de paniek voor het eerst los. Zonder behandeling, en met een case fatality rate van 90%, liet het virus de autoriteiten al snel geen andere keus dan executie van meer dan 150.000 vrouwen en meisjes. Golf twee: rellen braken uit. Niet door het uitroeien van zo veel meisjes en vrouwen, maar door de huizen- en hongersnood die uitbreekt. De schuld wordt gegeven aan de vrouwen, kwetsbaar voor het virus. Ze kregen de schuld van het ontstaan van de chaos, waardoor zij doelwit worden van allerlei soorten uitingen van ongenoegen en agressie van het mannelijke deel van de samenleving.
    Golf drie: herordening. Nadat het wekelijkse dodenaantal begon af te nemen, begon de wederopbouw. Om besmetting tot in de uiterste puntjes te voorkomen, werden de vrijheid en mogelijkheden van de vrouwen strict gelimiteerd, tot een punt waarop ze nauwelijks meer iets over zichzelf te zeggen hebben. Alle uiteindelijke bepalingen komen op de man uit. De kloof tussen arm en rijk wordt hierbij ook steeds groter. Enkel getrouwde vrouwen hebben recht op een woning, en enkel getrouwde vrouwen die minder dan 40% kans hebben om het virus op te lopen hebben recht op werk. De rest wordt hierdoor gedwongen om op straat of in een vrouwenopvang te leven, waar het virus vrij baan heeft. Diegenen zonder de hulp en bescherming van een man, hebben geen kans op een goed leven. Maar zodra het virus begint uit te doden, en de samenleving weer stabiel is, komen de vrouwen in wederopstand.

    Plaatjes: Viktoria
    Magnus 1 of Magnus 2
    Julith
    plague doctor (optioneel en als je hem gebruikt niet te opvallend)
    Horizontaal/Verticaal:* Hmmm, ik ga eens voor horizontaal als het kan (:
    Sfeer:* Het speelt zich af in de toekomst, maar het moet er niet heel futuristisch uitzien. De sfeer van licht in de duisternis, maar dan het licht dat het meeste voorkomt en centraal staat, als je begrijpt wat ik bedoel :')
    Faceclaims: Viktoria: Lagertha Lothbrok
    Magnus: Ragnar Lothbrok
    Julith: Katniss Everdeen
    Extra?: alvast bedankt (:


    HAH, ik was vergeten de titel erbij te zetten.
    Die staat er nu uiteraard wel bij :Y)


    how dare you speak of grace

    Ik wist dat het Plague heette omdat ik je story beschrijving herkende, dus had hem er denk ik wel opgezet, maar toch thanks haha ^^


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    Ik wist dat het Plague heette omdat ik je story beschrijving herkende, dus had hem er denk ik wel opgezet, maar toch thanks haha ^^


    Oh hihi :x thanks


    how dare you speak of grace

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*The Girl Of The War (op de cover graag)
    Username (En moet die erop?):* Marisha en Lucens (ik ga mijn naam naar Lucens veranderen binnenkort, dus het is wel handig als je die er gelijk opzet en ja erop)
    Korte samenvatting:*

    De landen Nakura en Oldlynn hebben al een tijdje 'ruzie', omdat beide landen elkaar bedreigen met aanvallen. Lange tijd gebeurt er verder niks, maar als de koning van Oldlynn afstand neemt van de troon en zijn zoon de troon overneemt, gaat het mis. Hij stuurt een paar maanden later namelijk een leger naar Nakura om de rijkste en dus ook machtigste stad daar te veroveren.Als dit lukt, begint de oorlog pas echt. De twee machtige, rijke en grote landen zijn even sterk en inmiddels zijn er twee jaren van geweld verstreken.
    Kathleen raak vermist in de oorlog en niemand zoekt haar. Alhoewel de twee meisjes elkaar nooit echt gemogen hebben, gaat Chelsea op de gevaarlijke zoektocht.

    Plaatjes: Die hebben we niet. Zou jij die kunnen zoeken?
    Horizontaal/Verticaal:*Verticaal
    Sfeer:* Dat maakt niet echt uit.
    Faceclaims:-
    Extra?:-

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:04 ]


    i wanna die with you once or twice.

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* The Life Of A Model en ja
    Username (En moet die erop?):* Marisha en Anne-Fleur
    Korte samenvatting:*

    Caitlin is een normaal meisje van 15 jaar. Ze zit op Het Fitz College in Amsterdam. Ze woont samen met haar ouders. Ook heeft ze nog een zus genaamd Chelsea, maar zij is al 20 en woont al op zichzelf.
    Ze vindt het leuk om te dansen en daarom zit ze ook op dansles. Maar als er mensen naar haar toe komen van het programma "Want To Become A Model'' weet ze niet wat ze moet doen. Ze vinden haar geschikt voor het programma. Ze vragen haar of ze het wilt doen, maar ze twijfelt. Haar passie voor dansen wilt ze niet opgeven. Haar vriendinnen zeggen dat ze het moet doen. Wat zou ze kiezen? Zou ze toch voor het modellenwerk kiezen? Zou haar leven dan helemaal veranderen?

    Plaatjes: -
    Horizontaal/Verticaal:* Verticaal
    Sfeer:* Drama en romantisch
    Faceclaims: -
    Extra?: -


    Just Smile, Peace & Love

    [ Hoeft niet meer, is gelukt! (": ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 14:13 ]

    @Inktwit: Die had je al, dus ik ga me nu op de rest focussen, sorry voor het wachten, toetsweken...


    obsessive rage