• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:32 ]

    Huh heb je daar waarschuwingen voor gekregen? Als dat echt zo is dan vind ik dat er serieus wat mis is met de gang van zaken op Quizlet.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Huh heb je daar waarschuwingen voor gekregen? Als dat echt zo is dan vind ik dat er serieus wat mis is met de gang van zaken op Quizlet.


    Ja ik heb daar 3 keer waarschuwingen over gekregen omdat het tegen de regels is ''Je voor te doen als iemand die je niet bent''

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 22:13 ]

    Ik kan me wel herinneringen dat hier eerder waarschuwingen of whatever over zijn aangemaakt in een topic, ik heb alleen geen enkel idee hoe dat ook al weer ging, maar je kan het altijd proberen uit te leggen aan de mod's. Ik denk heus niet dat ze zó slecht zijn dat ze zoiets gaan weigeren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Ik kan me wel herinneringen dat hier eerder waarschuwingen of whatever over zijn aangemaakt in een topic, ik heb alleen geen enkel idee hoe dat ook al weer ging, maar je kan het altijd proberen uit te leggen aan de mod's. Ik denk heus niet dat ze zó slecht zijn dat ze zoiets gaan weigeren.


    Dat had ik dus gevraagd maar dat werd geweigerd omdat ik niet officieel man was.

    Jezus dat vind ik wel echt slecht, voor mij is Quizlet een plek om mezelf te zijn en dat zou het voor iedereen moeten zijn.


    You were born original, don't die as a copy.

    Kyle heeft toch ook het mannelijke geslachtspoppetje? Hoe zit dat dan precies? Of heb ik het nu helemaal verkeerd?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, ik heb ook een mannelijk poppetje en dat mocht toen ik het had gevraagd aan de mods. Dus misschien moet je het via die weg doen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Dat had ik dus gevraagd maar dat werd geweigerd omdat ik niet officieel man was.

    Dan is zojuist mijn mening een stuk slechter geworden. Op Quizlet hoor je gewoon jezelf te kunnen zijn; het is niks voor niks de site's signature.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Ja ik heb daar 3 keer waarschuwingen over gekregen omdat het tegen de regels is ''Je voor te doen als iemand die je niet bent''


    Dat lijkt me écht damn hard aankomen. Natuurlijk dat is een standaard zin, maar voor jou lijkt me dat echt persoonlijk zeg maar. Wauw.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wat ongelofelijk lullig dat je daarvoor zo veel waarschuwingen hebt gekregen. Eigenlijk hoop ik dat je verontschuldigen krijgt van het team — dat heb je wel verdiend — en dat je natuurlijk gewoon het geslachtspoppetje mag nemen waar je— je het beste bij voelt.


    Jonty schreef:
    Ja, ik heb ook een mannelijk poppetje en dat mocht toen ik het had gevraagd aan de mods. Dus misschien moet je het via die weg doen?


    Ik ben bang dat ze dat gaan weigeren aangezien ik dat meerde malen heb gevraagd...

    Ik vraag me af of het wel echt zo is gegaan, als jij uitlegt aan een mod hoe het zit dan zullen ze dat heus wel accepteren.
    Ik ben zelf queer en voel me dus eigenlijk geen geslacht. Toen ik mijn poppetje in het blauw veranderde werd hier echt niet moeilijk over gedaan toen ik erom vroeg of het mocht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    .

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 22:28 ]

    Jonty schreef:
    Ik vraag me af of het wel echt zo is gegaan, als jij uitlegt aan een mod hoe het zit dan zullen ze dat heus wel accepteren.
    Ik ben zelf queer en voel me dus eigenlijk geen geslacht. Toen ik mijn poppetje in het blauw veranderde werd hier echt niet moeilijk over gedaan toen ik erom vroeg of het mocht.


    Nou het is wel een tijdje geleden, dus ik kan het wel proberen. Maar ik dacht dat ik gewoon omgebouwd moest zijn voordat het mocht, omdat het wel eerder was geweigerd.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Dat had ik dus gevraagd maar dat werd geweigerd omdat ik niet officieel man was.


    ...... dat is gewoon om te huilen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh