• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:32 ]

    Wolfram schreef:
    (...)

    Nou het is wel een tijdje geleden, dus ik kan het wel proberen. Maar ik dacht dat ik gewoon omgebouwd moest zijn voordat het mocht, omdat het wel eerder was geweigerd.


    Omgebouwd is wel een heel groot iets. Als er op jouw ID staat dat je man bent(nadat je met testosteron begonnen bent mag dit vrijwel meteen veranderd worden) dan ben je officieel, voor iedereen man. Als jij je nu al een jongen voelt (en dus in het verkeerde lichaam bent geboren) ben je ook een jongen klaar. Als bij jou genderdysforie is vastgesteld, dan is dit een officieel diagnose.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 22:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wist niet dat de regel hier was dat je al omgebouwd moest zijn. :/ Ik weet niet welke moderator dit gezegd heeft, maar ik zou ook eens informeren bij de andere crewleden.


    Take me to wonderland

    Jonty schreef:
    Ja, ik heb ook een mannelijk poppetje en dat mocht toen ik het had gevraagd aan de mods. Dus misschien moet je het via die weg doen?

    Ja dat was jij dus ;D.
    Ik kreeg ook een keer een waarschuwing daarvoor en toen dacht ik: kay prima, veranderen die shit als het tegen de regels is. En toen zag ik een user die overduidelijk vrouw is die al like maandan een mannen icoontje had (jij dus) waarvan ik dacht: tenzij elke mod ligt te slapen, was dat allang opgevallen.
    Ik ga daar niet over lopen klikken, zo kinderachtig ben ik niet, maar ik vind het wel een beetje lame. Niet van jou, maar vanuit de mods' kant to be honest. Hoewel ik er wel in kan komen als jij ook een transgender bent.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jonty schreef:
    (...)

    Omgebouwd is wel een heel groot iets. Als er op jouw ID staat dat je man bent(nadat je met testosteron begonnen bent mag dit vrijwel meteen veranderd worden) dan ben je officieel, voor iedereen man. Als jij je nu al een jongen voelt (en dus in het verkeerde lichaam bent geboren) ben je ook een jongen klaar. Als bij jou genderdysforie is vastgesteld, dan is dit een officieel diagnose.


    Dat weet ik maar er werd echt gezegt "omgebouwd"

    Wolfram schreef:
    (...)

    Dat weet ik maar er werd echt gezegt "omgebouwd"


    Dat vind ik niet kloppen. Ombouwen doet niet iedereen al is die persoon TG. Het is een eigen keuzen van die persoon zelf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Dat weet ik maar er werd echt gezegt "omgebouwd"

    Je kan het alsnog proberen, maar ik snap dat het moeilijk voor je is nadat het zo meerdere keren werd afgewezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HANAYA schreef:
    (...)
    Ja dat was jij dus ;D.
    Ik kreeg ook een keer een waarschuwing daarvoor en toen dacht ik: kay prima, veranderen die shit als het tegen de regels is. En toen zag ik een user die overduidelijk vrouw is die al like maandan een mannen icoontje had (jij dus) waarvan ik dacht: tenzij elke mod ligt te slapen, was dat allang opgevallen.
    Ik ga daar niet over lopen klikken, zo kinderachtig ben ik niet, maar ik vind het wel een beetje lame. Niet van jou, maar vanuit de mods' kant to be honest. Hoewel ik er wel in kan komen als jij ook een transgender bent.


    Nou ja, ik ben geen TG, maar queer. Ik kan me niet plaatsen in welk geslacht ook. Ik ben de ene keer wat mannelijker en de andere keer wat vrouwelijker, maar voel me eigenlijk nooit goed in wat ik doe.
    Ik ga binnenkort even met wat mods praten over iets wat ik in mijn hoofd heb, maar dat zet ik even niet hier neer hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Facilier schreef:
    (...)
    Je kan het alsnog proberen, maar ik snap dat het moeilijk voor je is nadat het zo meerdere keren werd afgewezen.


    Nouja Jonty heeft mij wel wat hoop gegeven

    Je kunt ook altijd bij mij terecht. Mijn *ughkutwoord*ex*uggghhh* was ook TG(F>M) en die heb ik vanaf het begin gevolgd, dus ik kan er vanalles over vertellen en je steunen. PB me maar wanneer je wilt.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 22:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop eigenlijk wel dat hier nog een mod reageert met eventueel wat opheldering over deze situatie, maar goed. Zolang Wolfram maar zijn 'gerechtigheid' krijgt.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 22:44 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind dat dit soort dingen inderdaad gewoon geaccepteerd moeten worden. Zeker op een site als Quizlet, waar iedereen zichzelf moet kunnen zijn.

    Jonty schreef:
    (...)

    Nou ja, ik ben geen TG, maar queer. Ik kan me niet plaatsen in welk geslacht ook. Ik ben de ene keer wat mannelijker en de andere keer wat vrouwelijker, maar voel me eigenlijk nooit goed in wat ik doe.
    Ik ga binnenkort even met wat mods praten over iets wat ik in mijn hoofd heb, maar dat zet ik even niet hier neer hahah.

    Uit interesse: is queer dan dus hetzelfde als genderfluid, of zit daar nog een verschil in? Of is het een verzamelnaam voor genderfluid, genderneutraal en alles wat geen man of vrouw is?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 22:45 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jonty schreef:
    (...)

    Nou ja, ik ben geen TG, maar queer. Ik kan me niet plaatsen in welk geslacht ook. Ik ben de ene keer wat mannelijker en de andere keer wat vrouwelijker, maar voel me eigenlijk nooit goed in wat ik doe.
    Ik ga binnenkort even met wat mods praten over iets wat ik in mijn hoofd heb, maar dat zet ik even niet hier neer hahah.

    Haha ja, kan me ook wel voorstellen dat dit voor mods lastig is. Die willen natuurlijk ook mensen wel respectvol behandelen in the end.
    Eigenlijk heb ik wat jij zegt ook in mindere mate, op de een of andere manier 'switch' ik in mijn leven altijd al tussen een mannelijke en een vrouwelijke rol in mijn hoofd, waarschijnlijk afhankelijk van hoe dicht bij de ovulatie ik zit :D. Soms heb ik buien dat ik mezelf mooi en sexy vind (yea really) en soms zou ik gewoon een uniform aan willen trekken, haar op zolder en met een WW2-reenactment als soldaat mee willen doen.
    I like, really wanna do that...


    No growth of the heart is ever a waste

    Grassi schreef:
    Ik vind dat dit soort dingen inderdaad gewoon geaccepteerd moeten worden. Zeker op een site als Quizlet, waar iedereen zichzelf moet kunnen zijn.

    (...)
    Uit interesse: is queer dan dus hetzelfde als genderfluid, of zit daar nog een verschil in? Of is het een verzamelnaam voor genderfluid, genderneutraal en alles wat geen man of vrouw is?


    Ja, Gender fluid kan ook. Queer is alleen makkelijker en wat breder. Wij queers willen ons helemaal niet in een hokje stoppen zogezegd. Maar gf klopt wel hoor ^^
    Net als dat ik Panseksueel ben hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had trouwens een ander account aangemaakt met een mannelijk geslachtspoppetje, maar moest die veranderen omdat ze mijn e-mail adres herkende.

    Ik weet niet of bemiddelaars voor dit soort dingen zijn, maar misschien kun je een bemiddelaar benaderen hierover?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.