• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:32 ]

    Jonty schreef:
    Ik weet niet of bemiddelaars voor dit soort dingen zijn, maar misschien kun je een bemiddelaar benaderen hierover?


    Mja, ik ben in ieder geval van plan met iemand van de crew erover te praten

    Sorry, maar ben ik de enige die echt pissed word van dit topic? Het lijkt serieus of Quizlet niet/nauwelijks transgenders accepteert en volgens mij is dit echt damn slecht om andere transgenders/LGBT uit de kast te laten komen.


    Photosynthesis

    Volgens mij gaat het Quizlet ook geen hol aan wat voor geslacht je aan vinkt. Snap wel dat ik mij bijvoorbeeld hier niet als een tienermeisje voor mag doen, dat soort dingen zijn logisch, identiteitsdiefstal voorkomen is logisch, maar kom op. Slechte zaak.

    -enwaarblijfteenreactievanmods?-
    -nvmhetisnogvroeg-

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 23:00 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Jonty schreef:
    (...)

    Ja, Gender fluid kan ook. Queer is alleen makkelijker en wat breder. Wij queers willen ons helemaal niet in een hokje stoppen zogezegd. Maar gf klopt wel hoor ^^
    Net als dat ik Panseksueel ben hahah.

    Ik heb één genderneutrale, aromantische en aseksuele vriend, en een andere vriend is genderfluid, panromantisch en ook aseksueel. Dat is in ieder geval hoe zij het zeggen, haha. In ieder geval heb ik er wel respect voor en zo. ^^ Ik denk ook dat als zij zich zo voelen, het wel als "waar" kan worden beschouwd.

    Ik moet er nu echter wel aan wennen dat ik ze dan bij mannelijke naamwoorden moet noemen. Vriend in plaats van vriendin en hij in plaats van zij (ging zojuist alweer mis, ik typte eerst vriendin, haha). Die eerst genoemde vriend nam een tijd terug een andere naam aan, omdat hij gewoon liever zo genoemd wilde worden, en dat was nog best makkelijk om in over te gaan. Maar dit nu... Haha :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mercader schreef:

    -enwaarblijfteenreactievanmods?-


    Die komt wel hoor, zij hebben ook een leven! =]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mercader schreef:
    Volgens mij gaat het Quizlet ook geen hol aan wat voor geslacht je aan vinkt. Snap wel dat ik mij bijvoorbeeld hier niet als een tienermeisje voor mag doen, dat soort dingen zijn logisch, identiteitsdiefstal voorkomen is logisch, maar kom op. Slechte zaak.

    -enwaarblijfteenreactievanmods?-
    -nvmhetisnogvroeg-

    Zou best kunnen dat de mods nu in overleg zijn. (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ashallayn schreef:
    (...)

    Die komt wel hoor, zij hebben ook een leven! =]


    Haha klopt. Ik keek op de telefoon en dacht dat ik 18:08 zag. Nevermind me dus (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Mercader schreef:
    (...)

    Haha klopt. Ik keek op de telefoon en dacht dat ik 18:08 zag. Nevermind me dus (A)


    Hahahha okee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Als oud mod kan ik maar moeilijk geloven dat dat gegaan is zoals hier nu staat. Toen ik mod was, werd er niet licht over deze zaken gepraat en er zijn meerdere users die hiermee naar ons toe zijn gekomen en die we ook gewoon toegestaan hebben hun poppetje te veranderen om die redenen. Toegegeven, dat is in eerdere jaren niet altijd zo gegaan, maar over de jaren is hier toch echt wel een beter beleid over gekomen, etc. Ik kan me niet voorstellen dat iemand van mijn oud collega's ooit heeft gezegd dat je omgebouwd moest zijn om je poppetje aan te mogen passen. Al helemaal niet met die bewoording. Er word verder ook niet echt bewijs aangeboden hiervoor, dus als dit echt letterlijk zo gezegd is, zou ik hier graag een screenshot van willen, want dit zit niet helemaal lekker bij me.. Daarnaast vind ik het ook niet bepaald netjes dat je dit hier zo neergooit, vooral aangezien de moderators userzaken niet in het openbaar mogen bespreken en zich hier niet publiekelijk kunnen verdedigen. Zij kunnen niet zeggen 'dat is er niet gezegd, maar dit en dit is er gezegd om die en die reden'. Als blijkt dat het inderdaad zo gezegd is zoals je zei, dan hierbij mijn excuses. Maar dan zou ik wel graag wat concreet bewijs willen in plaats van dat iedereen meteen op de mods springt om iets wat misschien wel heel anders blijkt te liggen. Want nu is dat wel een beetje zo en worden de moderators wel écht als kwaadaardige, transfobische boemannen neergezet. En dat vind ik ook niet echt okay.

    Als je je zaak gewoon rustig bij een moderator neerlegt, dan zal dit ongetwijfeld besproken worden, want je bent heus niet de eerste die hiervoor naar hen toekomt.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 23:07 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ^ Ik had het niet beter kunnen bewoorden. Dit is ook de reden waarom ik geen mods aanval en gewoon neutraal blijf antwoorden. Ik wil ook het liefst bewijs zien, maar probeer de desbetreffende persoon te helpen met een plan van aanpak ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yoda even als reactie: ze had eerder een screenshot neergezet (en weer verwijderd), maar die was niet helemaal goed (zwarte achtergrond ipv wit), maar de woorden die er stonden waren duidelijk. Ik snap wel dat het misschien voor de mods nu lastig is omdat ze zich dus niet kunnen verdedigen, maar ik snap ook (als het dus waar is) dat je als user aardig gefrustreerd raakt door de loop van zaken en er mee op het forum gaat.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb ook het idee dat het niet helemaal zo gegaan is als jij zegt. Ik weet dat de mods soms een beetje scheef zaken doen, maar zo cruel dingen zeggen? Ik zou niet weten waarom ze dat wel tegen jou zouden doen en het niet tegen Jonty. Heb je het werkelijk gewoon gevraagd of gewoon gedaan en een vaag verhaal opgehangen na een waarschuwing?


    Your make-up is terrible

    Yoda schreef:
    Als oud mod kan ik maar moeilijk geloven dat dat gegaan is zoals hier nu staat. Toen ik mod was, werd er niet licht over deze zaken gepraat en er zijn meerdere users die hiermee naar ons toe zijn gekomen en die we ook gewoon toegestaan hebben hun poppetje te veranderen om die redenen. Toegegeven, dat is in eerdere jaren niet altijd zo gegaan, maar over de jaren is hier toch echt wel een beter beleid over gekomen, etc. Ik kan me niet voorstellen dat iemand van mijn oud collega's ooit heeft gezegd dat je omgebouwd moest zijn om je poppetje aan te mogen passen. Al helemaal niet met die bewoording. Er word verder ook niet echt bewijs aangeboden hiervoor, dus als dit echt letterlijk zo gezegd is, zou ik hier graag een screenshot van willen, want dit zit niet helemaal lekker bij me.. Daarnaast vind ik het ook niet bepaald netjes dat je dit hier zo neergooit, vooral aangezien de moderators userzaken niet in het openbaar mogen bespreken en zich hier niet publiekelijk kunnen verdedigen. Zij kunnen niet zeggen 'dat is er niet gezegd, maar dit en dit is er gezegd om die en die reden'. Als blijkt dat het inderdaad zo gezegd is zoals je zei, dan hierbij mijn excuses. Maar dan zou ik wel graag wat concreet bewijs willen in plaats van dat iedereen meteen op de mods springt om iets wat misschien wel heel anders blijkt te liggen. Want nu is dat wel een beetje zo en worden de moderators wel écht als kwaadaardige, transfobische boemannen neergezet. En dat vind ik ook niet echt okay.

    Als je je zaak gewoon rustig bij een moderator neerlegt, dan zal dit ongetwijfeld besproken worden, want je bent heus niet de eerste die hiervoor naar hen toekomt.


    Ik kan morgen wel een screenshot sturen, btw mijn vraag was ook niet tegen de moderators bedoelt hoor.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 23:25 ]

    Ik hoop echt dat dit op een of andere manier op een misverstand blijkt te berusten. D:
    Als er daadwerkelijk een mod op die manier tegen je heeft gesproken, is dat absoluut niet oké. Ik verwacht beter dan dat van crewleden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nu wel heel benieuwd naar dat screenshot, eigenlijk. Misschien moet ik me daar niet te veel mee bemoeien, maar ik ben gewoon een nieuwsgierig persoon. x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…